۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۶۳۵۷۳

برگزاری دوره‌های تربیت مربی نقد یمانی ویژه بانوان در فضای مجازی

برگزاری دوره‌های تربیت مربی نقد یمانی ویژه بانوان در فضای مجازی
خوزستان - حجت الاسلام آل مبارک گفت: دوره‌های فضای مجازی با موضوع نقد یمانی برای بانوان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک، رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه واحد خواهران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با توجه به شیوع بیماری کرونا از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری دوره‌ها استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: اکنون دوره‌های تربیت مربی نقد یمانی بصورت آنلاین و آفلاین در بستر سامانه lms با حضور ۳۰ دانش پژوه که از سراسر استان ثبت نام نموده اند در حال برگزاری است.

رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در خصوص مباحث تدریس شده در این دوره‌ها عنوان داشت: مباحث مربوط به جریان شناسی، حدیث، وصیت، مهدیین، تقلید و ولایت فقیه در این دوره‌ها سرفصل آموزش‌ها بودند.

حجت الاسلام محمد آل مبارک با بیان اینکه دوره تربیت مربی فضای مجازی نیز در سامانه آموزش دفتر تبلیغات اسلامی با حضور ۲۵ دانش پژوه در حال برگزاری است، بیان داشت: در این دوره به دانش پژوهان در دو بخش نظری که شامل مبانی حضور در فضای مجازی، اخلاق در فضای مجازی، رصد و جریان سازی و مهارتی که شامل یادگیری فنون تبلیغ در فضای مجازی از جمله تولید عکس نوشته، تولید پادکست، نویسندگی، عکاسی است، آموزش داده می‌شود.

این مقام مسؤول در خصوص دوره تربیت مربی خانواده اظهار کرد: ادامه دوره تکمیلی و تخصصی تربیت مربی خانواده با حضور ۲۵ دانش پژوه که از ممتازین دوره‌های گذشته هستند نیز به صورت آنلاین در سامانه lms برگزار و مباحث مربوط به تاب آوری در خانواده و مدیریت فضای مجازی آموزش داده می‌شود.

وی در پایان گفت: دوره مهدویت نیز با تعداد ۲۰ دانش پژوه به صورت آفلاین و با تدریس استاد حائری­پور در ۱۵ جلسه برای طلاب خواهر برگزار شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات