۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۶۳۵۸۲

تجهیز یک بیمارستان محروم توسط خادمان امام رضا+عکس

تجهیز یک بیمارستان محروم توسط خادمان امام رضا+عکس
به همت آستان قدس رضوی بیمارستانی در منطقه محروم و کم‌برخوردار راسک سیستان و بلوچستان تجهیز شد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به همت آستان قدس رضوی بیمارستانی در منطقه کم برخوردار و محروم راسک سیستان و بلوچستان تجهیز شد.

این واحد درمانی که بیمارستان ولایت نام دارد در شهرستان راسک قرار دارد و به دلیل کمبود امکانات مختلف نظیر دستگاه‌ها و تجهیزات و حتی تخت معمولی و تخت مراقبت‌های ویژه نمی‌توانست خدمات مطلوبی به مردم بدهد؛ زیرا به دلیل نبود تجهیزات کافی بسیاری از بیماران به بیمارستان‌های ایرانشهر، چابهار یا زاهدان اعزام می‌شدند که با اختصاص این تجهیزات به بیمارستان ولایت نیاز عمده مردم این شهرستان‌ها برطرف شد.
 
 

حال به همت بنیاد کرامت رضوی همه تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان شامل تجهیزات بستری، اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه و... تهیه و در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شد.

این اتفاق پس از سفر تولیت آستان قدس رضوی به استان سیستان و بلوچستان رقم خورد که با اعتباری چند میلیاردی تهیه شده است. البته این بیمارستان هنوز کمبود‌هایی دارد که با وعده مسئولان آستان قدس رضوی در فاز‌های بعدی تهیه و تقدیم می‌شود.

 

 

این آستان در سیل دی‌ماه سال  ۹۸ هم بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در این منطقه برای سیل زدگان هزینه کرد و علاوه بر آن ۲۵ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار وعده غذای گرم هم بین سیل زدگان توزیع شد.

در حوزه‌های کشاورزی، اشتغال و محرومیت زدایی هم اقداماتی توسط آستان قدس در این منطقه صورت گرفته است.

 

 

منبع: فارس
ارسال نظرات