۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۶۳۷۸۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

تحقق تمدن نوین اسلامی با فرهنگ مقاومت و تفکر انقلابی

تحقق تمدن نوین اسلامی با فرهنگ مقاومت و تفکر انقلابی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: عبور از بحران ها و رسیدن به تمدن نوین اسلامی با فرهنگ مقاومت و تفکر انقلابی میسر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس صحنه ای ارزشمند از ایثارگری، وحدت و از خودگذشتگی ملت ایران را به نمایش کشید، افزود: ایران اسلامی در سایه وحدت و ازخودگذشتگی این ملت بزرگ توانست در برابر قدرت های جهانی پیروز شود.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که رمز پیروزی های چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت و همبستگی مردم در سایه رهنمودهای ولی فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر این ارزش های متعالی در برابر دشمن قدار ایستادند و از میهمن اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت، جامعه را در مسیر رشد، بالندگی، عزت و اقتدار هدایت می کند، تصریح کرد: دشمن به همین دلیل همه توان خود را به کار گرفته تا عزت و اقتدار این ملت بزرگ را تضعیف کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، دفاع مقدس را جلوه ای از ایثار، عشق و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حماسه های ماندگاری که در جبهه های حق علیه باطل خلق شد امروز نظام و انقلاب ما را بیمه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه های ماندگار، اقتدار و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند، افزود: جایگاه امروز کشورمان مرهون همان از خوگذشتگی ها است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوهای ارزشی است، تصریح کرد: باید فرهنگ اصیل ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه گسترش یابد تا جامعه هر روز به سمت رشد و تعالی همه جانبه حرکت کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تعمیم و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورتی مهم است که باید به هیچ عنوان دستخوش تغییرات شود، خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه عبور از بحران ها و مشکلات، تکیه کردن بر فرهنگ مقاومتی است که از دوران هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده است.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که فرهنگ مقاومت، دشمنان و بدخواهان ملت ایران را خوار وذلیل خواهد کرد، ادامه داد: عبور از بحران ها و تحقق تمدن نوین اسلامی اسلامی با فرهنگ مقاومت و تفکر انقلابی میسر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که حماسه هایی که ملت ایران در 41 سال اخیر به ویژه هشت سال دفاع مقدس خلق کردند در تاریخ ماندگار خواهد ماند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمنان با تحریف واقعیت ها، افکار عمومی را از مسیر اصلی خود منحرف کند./950//310/خ

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
دفاع مقدس یکی از صفحات فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است.
0
0