۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۶۳۸۹۱
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه:

یادواره شهدای طلبه و روحانی ارومیه برگزار می شود

یادواره شهدای طلبه و روحانی ارومیه برگزار می شود
آذربایجان غربی - مراسم یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی ارومیه گفت: این مراسم روز 5 مهر ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه شهیدان سرمایه های ملی نظام و انقلاب هستند اظهار کرد: وظیفه همگان است که با برگزاری یادواره های باشکوه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

وی روحانیت را پرچمدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش سازنده روحانیت و طلاب در دوران شکل‌گیری پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست لذا برگزاری یادواره‌های باشکوه برای شهیدان این قشر کوچکترین کاری است که باید انجام داد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه ادامه داد: در همین راستا یادواره 27 شهید طلبه و روحانی شهرستان ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس در 5 مهرماه 99 در محوطه باز حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: حجت الاسلام متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی سخنران ویژه این مراسم است./1500/ت310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
با شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن این ویروس همه کشورهای جهان دچار مشکلات اقتصادی شدند که آسیای مرکزی از آن مستثنی نیست اما پس از کنترل و رفع این ویروس کشورهای منطقه برای حل بحران سناریوهای مختلفی را پشت سر خواهند گذاشت.
0
0