۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۶۳۹۰۱
استاد حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

بیان ارزش های دفاع مقدس از سوی جریان انقلابی با هدف مقابله با توطئه تحریف

بیان ارزش های دفاع مقدس از سوی جریان انقلابی با هدف مقابله با توطئه تحریف
مازندران - حجت الاسلام فلاح به رسالت مهم جریان انقلابی در دفاع از ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بیان حقایق جنگ از سوی جریان انقلابی توطئه تحریف را خنثی می کند.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که تاریخ پرافتخار ایران اسلامی سرشار از ایثارگری ها و مجاهدت های مردان بزرگی است که در دفاع از حریم انقلاب و نظام اسلامی لحظه ای از خود درنگ نشان ندادند.

وی با بیان این که در شرایطی که جامعه اسلامی آماج حملات فرهنگی و عقیدتی دشمنان قرار دارد، فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس بهترین سپر دفاعی در برابر این هجمه های سازمان یافته است، افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس که الگو گرفته از نهضت عظیم عاشورایی است در همه سطوح جامعه نشر و گسترش داده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن پس از 41 سال شکست و ناامیدی در برابر ملت ایران امروز به فشارهای اقتصادی علیه این مردم مقاوم و انقلابی روی آورده است، خاطرنشان کرد: اگر همان تجربه هشت ساله دفاع مقدس از سوی مدیران و مسؤولان کشور در میدان عمل به کار گرفته شود به طور حتم پیروزی نهایی از آن ملت ایران خواهد بود.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که با بیان این که فرهنگ و اعتقادات ملت ایران اسلامی با فرهنگ مقاومت و ارزش های هشت سال دفاع مقدس پیوند عمیقی خورده است، ادامه داد: امروز برای مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی و فرهنگی تنها یک راه وجود دارد و آن هم الگو گیری از ارزش های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این که دشمن در تلاش است تا ملت ایران از ایستادگی و مقاومت به عنوان دو اصل اساسی فرهنگ دفاع مقدس فاصله بگیرند، تصریح کرد: راه شکست دشمن و پیروزی ملت ایران، ایستادگی، مقاومت و تقویت توان و قدرت داخلی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتدار و عزت ملت ایران در سایه ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس حفظ خواهد ماند، بیان داشت: نباید بگذاریم عده ای معلوم الحال و وابسته به جریان نفوذ، این ارزش های تعالی بخش را در جامعه کمرنگ کنند.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که دشمن از گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی در جهان به شدت هراسان است، تصریح کرد: شکست سیاست های سلطه طلبانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه با گسترش این فرهنگ اصیل تحقق خواهد یافت.

وی با بیان این که فرهنگ جهاد، مبارزه و شهادت طلبی جریان مقاومت که در منطقه شکل گرفته لرزه بر اندام دشمنان می اندازد، ادامه داد: فاصله گرفتن از این فرهنگ به طور حتم ملت ها را در مسیر ذلت و ضلالت قرار خواهد داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه این روزها شاهد اوج ذلت برخی کشورهای عربی منطقه در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم، نتیجه این حقارت را دور شدن از فرهنگ جهاد و شهادت دانست.

حجت الاسلام فلاح در ادامه سخنان خود نسبت به تلاش برخی دشمنان و معاندان برای تحریف حماسه عظیم هشت سال دفاع مقدس هشدار داد و خاطرنشان کرد: خطر تحریف جدی است و دلسوزان و عناصر انقلابی باید با تلاش و مجاهدت بیشتر خود، دشمن را از رسیدن به این هدف شوم ناکام بگذارند./950//310/خ

ارسال نظرات