۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۶۳۹۹۶

برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند

برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند
خراسان رضوی - با پایان یافتن مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در این دوره از رقابت ها  ۱۲۳ متسابق آقا و ۹۴ متسابق بانو از خراسان رضوی  از 26 تا 29 شهریور ماه  در رشته های  حفظ 5، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعا خوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: این مسابقات ۲۶ تا ۲۹ شهریور در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، قرائت، ترتیل، اذان(ویژه برادران) برگزار شد و  ۱۳ داور در بخش خواهران و ۱۲ داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات پرداختند.

حسینی گفت: محمد رضا جاهدی نیا، محمد لائینی و مسعود لعل اول در رشته «حفظ کل» و امید حسینی نژاد، هادی اسفیدانی و حمید صفدری در رشته «قرائت» حائز رتبه های اول تا سوم شدند. همچنین ابوالفضل چمنی، محمد حسین باغدار کریم آبادی و اکبر رودکی برگزیدگان در رشته اذان و سید حجت ترحمی، علی ابراهیمی و حمید حسینی در رشته «ترتیل» به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان افزود: در رشته «حفظ 5 جزء» محمد جواد موذن، علیرضا غفوری بیلندی و ذکریا رادانی، در رشته «حفط 10 جزء» سید حمید رضا جاوید شفیعی، فضل احمد کریمی و حامد صدیق و در رشته «حفظ 20 جزء» حسن حسین زاده، صالح اخترشناس و علی سبزه رتبه های برتر را کسب کردند.

وی اظهار داشت: در بخش بانوان نیز ریحانه هادی زاده، فهیمه فاضلی و نسرین جوانبخت دیزاوندی در رشته ترتیل؛ معصومه صهبایی استاد، زینب ضیاء دوست و  فاطمه زهرا ندافی در رشته قرائت تحقیق؛ رویا فضائلی، فاطمه علی آبادی و سیده سمانه محروقی در رشته حفظ کل به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

حسینی گفت: در رشته حفظ 5جزء  الهه سرافرازی،  محدثه ذوالفقاری و زهره شاد؛ در رشته حفظ 10جزء محبوبه گلی جفری، سیده سمانه اسکندری و مریم ساری؛ در رشته حفظ 20جزء علیه مهدوی نیا، نجمه ملک پورزاده و فاطمه دروگر  به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: اسامی نفرات راه یافته به مرحله کشوری متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی اوقاف استان و پیام رسان های این اداره در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می شود./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات