۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۶۴۰۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

جوانان و نوجوانان، تشنه فراگیری معارف دفاع مقدس هستند

جوانان و نوجوانان، تشنه فراگیری معارف دفاع مقدس هستند
حجت الاسلام انصاری راد گفت: نسل جوان، تشنه معارف دفاع مقدس است و این وظیفه بر دوش مسؤولان به ویژه علما و روحانیون است که قشر روحانیت باید در این مسیر، پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد پیش از امروز در گردهمایی روحانیون به مناسبت هفته دفاع مقدس که در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، با تاکید بر اینکه نباید هفته دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: بلکه می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های در اختیار و امکانات و منابع موجود در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این هفته استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهدا، رزمندگان و ایثارگران، دین بزرگی بر گردن همه ما دارند، افزود: باید حماسه ها و فداکاری های آنان در هشت سال دفاع مقدس پاس داشته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان مشتاق شنیدن حماسه ها، تجارب و خاطرات دوران دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: علیرغم فعالیت‌های خوب رسانه و همچنین تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ادبیات دفاع مقدس، اما نسل جوان و نوجوان، تشنه معارف دفاع مقدس هستند.

حجت الاسلام انصاری راد ادامه داد: این وظیفه خطیری بر دوش همه مسؤولان به ویژه علما و روحانیون است در وهله نخست، قشر روحانیت باید در این عرصه، پیشتاز و پیشگام باشند و با روایتگری؛ معارف دفاع مفدس، ارزش‌ها و دستاوردهای آن را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنند.

وی گفت: ایثارگرانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور فیزیکی داشته و به عنوان پیشکسوتان جبهه و جنگ که راوی خاطرات این دوران هستند را نباید به فراموشی سپرد. در این راستا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا امری ضروری است و نباید شرایط کرونایی، مانع از انجام این اقدام شایسته شود بلکه این دیدارها باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان به وظایف و رسالت مردم و مسؤولان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: به منظور حفظ ارزش های دفاع مقدس، همه مردم و مسؤولان وظایفی را برعهده دارند که می‌بایست در طول این هفته به انجام برسانند./851/پ210/ب1

ارسال نظرات