۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۶۴۰۳۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

لرستان در دوران دفاع مقدس ۵۳ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرد

لرستان در دوران دفاع مقدس ۵۳ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرد
حجت الاسلام عبداللهی به نقش آفرینی روحانیت در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در آن دوران لرستان ۵۳ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران که در سالن نمایشگاه های استان دایر است، در جمع خبرنگاران گفت: روحانیت در عرصه های مختلف همواره در صحنه حضور دارد و در کنار مردم نقش افرینی می کند.

مدیر حوزه علمیه لرستان به نقش و حمایت حوزه علمیه از انقلاب اشاره کرد و افزود: در شکل گیری و حمایت از انقلاب حوزه علمیه لرستان سابقه ای درخشان داشته و مبارزان برجسته ای ایفای نقش کرده اند.

وی بیان داشت:  روحانیت لرستان در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر رزمندگان به خوبی نقش آفرینی کرده و 53 شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است.

حوزه علمیه پاسدار انقلاب است

حجت الاسلام عبداللهی به دستاوردها و موفقیت های حوزه علمیه در طول این 40 سالی که از عمر انقلاب می گذرد، اشاره کرد و اظهار داشت: در این سال ها شاهد دستاوردهای مختلفی در زمینه آموزشی، پژوهشی، سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه استان لرستان هستیم.

وی حوزه علمیه را پاسدار انقلاب و ارزش های اسلامی خواند و افزود: حوزه علمیه در دفاع از این ارزش ها همواره در صحنه حاضر بوده و به رسالت خود عمل خواهد کرد./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات