۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۶۴۰۳۷
حرکت الامة لبنان:

درگیری مذهبی به یکپارچگی لبنان ضربه می‌زند

درگیری مذهبی به یکپارچگی لبنان ضربه می‌زند
حرکت الامة لبنان طی بیانیه ای اعلام کرد: وضع یکی از عالمان دینی(اسقف مارونی‌های لبنان) این روزها وحدت و یکپارچگی لبنان را تهدید می کند و مثل ریختن بنزین بر روی آتش است.
به گزارش  خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حرکت الامة لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: موضع یکی از عالمان دینی(اسقف مارونی‌های لبنان)  این روزها وحدت و یکپارچگی لبنان را تهدید می کند و مثل ریختن بنزین بر روی آتش است.

در این بیانیه آمده است: در این مرحله حساس باید هرگونه احتمال درگیری مذهبی، که باعث ضربه به یکپارچگی لبنان  شود، را خنثی کرد.

حرکت الامة اشاره می کند: بهتر است این شخص عذرخواهی و به خطا و اشتباه خود اعتراف کند. به جای این که در جایگاه دشمن لبنان، از جمله  رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

در این بیانیه از نیروهای سیاسی خواسته شده است که به مسؤولیت خود درقبال این اوضاع پایبند بوده و به دنبال راه حل های بهتر شدن امور در بحران های اقتصادی، اجتماعی، مالی و سیاسی باشند زیرا که استمرار این اوضاع جایز نیست.

در پایان این بیانیه اشاره شد: استفاده از تجربه های همه گروها و خصوصا 14 مارس ضروری است و البته باید آنها از امریکا یا غربی ها و دولت های خلیجی که هیچ خدمتی به کشور نمی کنند، فاصله بگیرند./
ارسال نظرات