۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۶۴۰۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهاد مدافعان سلامت یادآور رشادت پزشکان در دفاع مقدس است

جهاد مدافعان سلامت یادآور رشادت پزشکان در دفاع مقدس است
حجت الاسلام شاهرخی به حضور و جانفشانی پزشکان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جهاد امروز مدافعان سلامت در مقابله با کرونا یادآور رشادت پزشکان در آن دوران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در پنجمین آیین بهره‌ برداری از پروژه‌های سلامت لرستان هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: مردم لرستان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده و شهدای فراوانی تقدیم انقلاب کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نقش آفرینی مدافعان سلامت در مبارزه با این ویروس افزود: تلاش مدافعان سلامت یادآور حضور پزشکان در جبهه‌های نور علیه ظلمت است.

زیرساخت های حوزه درمان تقویت شود

وی بر ضرورت تقویت زیرساخت ها در حوزه سلامت تأکید و بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت و گسترش شهرها باید زیرساخت ها تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی وجود مرکز جامع دیابت و فشار خون در استان لرستان را ضروری خواند و اظهار داشت: کمبود و یا نبود نیروهای فوق تخصص غدد، ریه و مفاصل باید برطرف شود.

وی بر ضرورت تجهیز بیمارستان ها در شهرستان های لرستان تأکید کرد و گفت: تسریع در روند ساخت و تجهیز بیمارستان آیت الله کمالوند مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد به سهم لرستان از بودجه صندوق توسعه ملی در مقابله با کرونا اشاره و بیان کرد: افزایش این بودجه برای تجهیز بیمارستان ها و تقویت زیرساخت های درمانی باید افزایش یابد./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات