۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۶۴۰۷۱
امام جمعه ملایر مطرح کرد؛

لزوم ایستادگی دولتمردان در مقابل مفاسد اقتصادی

لزوم ایستادگی دولتمردان در مقابل مفاسد اقتصادی
همدان - امام جمعه ملایر گفت: اگر دولتمردان با ثبات قدم و روحیه جهادی در مقابل مفاسد اقتصادی و رشوه خواری بایستند، بی شک تحریم ها علیه این ملت هرگز کارساز نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امروز در جمع یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: بعد از شکست دشمن در جنگ نظامی، امروز شاهدیم که معاندان و براندازان این نظام الهی با جنگ اقتصادی، رسانه ای و... به جنگ ملت ایران آمده اند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه بی شک در جنگ اقتصادی همانند جنگ تحمیلی سربلند و پیروز خواهیم شد، اظهار داشت: امروز اگر دولتمردان با ثبات قدم و روحیه جهادی در مقابل مفاسد اقتصادی، رشوه خواری و... بایستند، بی شک تحریم ها علیه این ملت هرگز کارساز نخواهد بود.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز زمان آن فرا رسیدن است که مسؤولان اقتصاد مقاومتی را در میدان اقتصادی سرلوحه کار خود قرار دهند و با تمام استعدادهای موجود در داخل اجازه عرض اندام را به دشمنان ندهند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون دست به هر توطئه ای علیه این ملت و نظام زده اند، گفت: برای کاستن از مشکلات اقتصادی و بیکاری، باید چرخ تولید در تراز جهش بچرخد و از سوی دیگر نظارت ‌ها در این زمینه باید قوی‌تر از گذشته باشد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه وضعیت امروز کشور به مانند دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: همه باید برای شکست دشمنان این ملت و انقلاب پای کار باشیم تا همانند هشت سال دفاع مقدس افتخار بیافرینیم، زیرا نباید اجازه دهیم که ملت و مردم ایران هرگز در تنگنا و سختی باشند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه جنگ ما در هشت سال دفاع مقدس با همان دشمنانی بود که امروز نمی‌گذارند مردم لبنان، فلسطین، عراق و سوریه یک روز خوش ببینند، افزود: دفاع مقدس برای رزمندگان آن زمان به عنوان یک تکلیف و مسؤولیت بود و همین امر باعث پیروزی در برابر دشمنان این انقلاب و رژیم بعثی صدام شد./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات