۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۴۰۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

اثرگذاری «هیأت های اندیشه ورز قرآنی» در توسعه برنامه های دینی

اثرگذاری «هیأت های اندیشه ورز قرآنی» در توسعه برنامه های دینی
کرمانشاه - حجت الاسلام احمدی گفت: برای اولین بار در کرمانشاه، «هیأت های اندیشه ورز قرآنی» راه اندازی شده که این کار در توسعه برنامه های قرآنی تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و فرهنگی شهرستان روانسر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس عنوان کرد: همه ما مسؤولیت داریم که ابعاد زیبا و معنوی قرآن در جامعه اسلامی بیشتر شناخته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیروی از دستورات قرآن کریم ما را در برابر استکبار و استعمار بیمه می کند، افزود: آمارهای موجود نشان می دهد که رشد اسلام خواهی و اسلام گرایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار بالا است، بنابراین همین امر باعث واکنش سردمداران استکبار و استعمار به ویژه صهیونیست ها شده است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) گفت: توهین ها و اهانت کشورهای غربی و اروپایی علیه اسلام و رسول اکرم (ص) نه تنها باعث خدشه به این دین نمی شود بلکه بی شک نتیجه عکس خواهد داشت.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه شاهدیم که برای اولین بار در استان کرمانشاه، «هیأت های اندیشه ورز قرآنی» راه اندازی شده است که بی شک این کار در توسعه برنامه های دینی و قرآنی تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه این مراسم، ماموستا ملاسیدمحمد محمدی؛ امام جمعه روانسر نیز در سخنانی گفت: قرآن کلام خداوند متعال است و بی شک گفتار این کتاب آسمانی راهگشای زندگی بشر است، از این رو اگر امروز می بینیم که در زندگی مشکلات داریم این نشان می دهد که از قرآن دور شده ایم.

ماموستا محمدی در ادامه سخنان خود با انتقاد از توهین غربی ها و اروپایی به قرآن و رسول اکرم (ص) بیان کرد: امروز دشمن به صورت آشکارا جوامع اسلامی را مورد هدف قرار داده است و به دنبال این هستند که اخلاق اسلامی را در بین مسلمین کم رنگ کنند.

امام جمعه روانسر در ادامه یکی دیگر از توطئه های دشمنان اسلام را تفرقه عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت های اسلامی هستند زیرا با عملی کردن این کار به خوبی می توانند که جهان اسلام را غارت کنند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم جمعی از فعالان قرآنی و فرهنگی شهرستان روانسر با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات