۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۶۴۱۲۴
سردار کارگر تأکید کرد؛

تبیین صحیح دفاع مقدس راهکار جلوگیری از تحریف جنگ

تبیین صحیح دفاع مقدس راهکار جلوگیری از تحریف جنگ
سردار کارگر ضمن ارائه گزارشی از موزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ۸ مرکز استانی گفت: جلوی تحریف دفاع مقدس با تبیین کامل این پدیده مقدس خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس صبح امروز در آیین افتتاحیه 8 موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در 8 استان و افتتاح نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس تهران به ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در این راستا پرداخت و گفت: 68 پروژه کلان در کشور کار شده که برای آن قریب 12 سال زحمت کشیده شده است و به نوعی جعبه سیاه دفاع مقدس محسوب می شود.

وی با بیان اینکه جلوی تحریف دفاع مقدس با تبیین کامل این پدیده مقدس خواهیم ایستاد، اظهار داشت: تا کنون 23 موزه دفاع مقدس در کشور داریم و کشور در سال ۱۴۰۴ دارای ۳۶ موزه دفاع مقدس و یک موزه استکبار ستیزی در طبس خواهد بود.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: در استان اردبیل زمینی 8 هکتاری و دارای ارزشی حدود 3 هزار میلیارد تومان انتخاب شده و تا کنون 20 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است؛ در استان البرز زمینی 4.5 هکتاری با 1800 میلیارد تومان ارزش برای موزه دفاع مقدس انتخاب کرده ایم که تا کنون 20 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تأکید کرد: در استان چهارمحال و بختیاری نیز 5 هکتار زمین با ارزش 360 میلیارد تومان برای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نظر گرفته شد و تا کنون 23 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است؛ موزه دفاع مقدس آبادان نیز در زمینی 27 هکتاری با ارزش هزار میلیارد تومان راه اندازی شد و تا کنون 4 میلیارد تومان برای آن هزینه صورت گرفته است.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی نیز 13.5 هکتار زمین با ارزش 5 هزار و 200 میلیارد تومان برای موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شد که تا کنون 31 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است؛ در استان قم نیز 32 هکتار زمین با ارزش 3 هزار  200 میلیارد تومان برای موزه دفاع مقدس اختصاص داده شده و تا کنون 40 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی ابراز کرد: در استان مرکزی نیز زمینی 3 هکتاری با ارزش 900 میلیارد تومان برای موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شد که تا کنون 14 میلیارد تومان برایش هزینه شده و در استان ایلام  نیز 1.1 هکتار زمین دارای ارزش 600 میلیارد تومان برای موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شد و تا کنون قریب به 10 میلیارد تومان برای آن هزینه صورت گرفته است./841/پ202/ق

ارسال نظرات