۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۶۴۱۳۷
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

دفاع مقدس، نماد قدرت اسلام در برابر ظلم و استکبار

دفاع مقدس، نماد قدرت اسلام در برابر ظلم و استکبار
امام جمعه اراک گفت: دفاع مقدس نماد قدرت اسلام در برابر ظلم و استکبار است و سالهای متمادی قبل از انقلاب اسلامی استکبار انگلیس و آمریکا جنایات بسیاری در این کشور رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در اراک، ضمن تقدیر از اعضای شورا برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را مفید ارزیابی و تمرکز در فعالیت ها را از امتیازات آن برشمرد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه ضمن قرائت روایتی از کتاب شریف وسایل الشیعه جایگاه مجاهدین و مجاهدت در راه خدا را در بهشت برین تشریح و افزود: بر اساس متن روایت اگر کسی جهاد در راه خدا را کوچک بشمرد لباس ذلت و فقر خواهد پوشید.

امام جمعه اراک مطالعه تاریخ قبل و بعد از انقلاب را برای همه اقشار به خصوص مسئولان ضروری شمرد و افزود: دفاع مقدس نماد قدرت اسلام در برابر ظلم و استکبار است و سال های متمادی قبل از انقلاب اسلامی استکبار انگلیس و آمریکا جنایات بسیاری در این کشور رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز پس از چهل سال از دفاع مقدس با اقتدار روی پای خود ایستاده ایم و این مسیر ادامه خواهد داشت.

سید علی آقازاده استاندرا مرکز ی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس به دیدار رزمندگان و خانواده معزز ایثارگران با مقام معظم رهبری اشاره و بیانات معظم له را روشنگر راه همگان دانست.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی به پیک سوم کرونا در کشور و وضعیت قرمز استان و ضمن تقدیر از کادر محترم درمانی از مردم خواستند با توجه به تاکید مقام معظم رهبری با رعایت دستورالعمل ها به یاری کادر خسته درمانی بشتابند.

استاندار مرکزی در ادامه به طیف وسیع فعالیت های فرهنگی و دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در زمینه فرهنگی اشاره و اظهار کرد: لازم است کلیه فعالیت های فرهنگی احصا و پس از بررسی و برنامه ریزی لازم در شوراهای فرهنگ عمومی استان جهت اجرا ابلاغ گردد تا از کارهای متفرقه و موازی بدون فایده اجتناب شود.

در ادامه حجت الاسلام موسوی مدیرکل دادگستری استان مرکزی استخراج روحیات و نکات مدیریتی از فرماندهان و شهدای دفاع مقدس را جهت کاربرد مدیران حال دستگاه ها ضروری دانست.

مدیرکل دادگستری استان مرکزی در ادامه موضوع عفاف و حجاب را بسیار پراهمیت برشمرد و گفت: کارمندان در ادارات دولتی و حکومتی باید در صف اول مراسمات باشند.

حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن اشاره به تخلفات برخی اصناف افزود: لازم است ابتدا متعهد از متخلفین اخذ و بهد برخورد قانونی صورت پذیرد./842/پ210/ب1

رضا صفائی نسب
ارسال نظرات