۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۶۴۱۴۲
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری؛

نشست‌ اخلاقی «منشور پیدا و پنهان در زندگی طلبگی» برگزار می‌شود

نشست‌ اخلاقی «منشور پیدا و پنهان در زندگی طلبگی» برگزار می‌شود
همدان - معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان گفت: نشست‌ های اخلاقی «منشور پیدا و پنهان در زندگی طلبگی» در همدان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مریم جان جان؛ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت کرونا در جامعه باعث شده که بسیاری از برنامه ها و نشست ها و نیز همایش های حضوری تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: این وضعیت نیز بر حوزه ها و مدارس علمیه سراسر کشور به ویژه استان همدان مستولی است و امیدواریم که مردم با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی هرچه سریعتر در از بین رفتن این بیماری با کادر پزشکی کشور همراه باشند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های اخلاقی آنلاین، در سال تحصیلی جاری عنوان کرد: با همکاری و تعامل روابط عمومی و فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور سلسه نشست های اخلاقی تحت عنوان «منشور پیدا و پنهان در زندگی طلبگی» با سخنرانی استاد حوزه؛ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار می شود.

جان جان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این نشست که به خاطر ویروس کرونا به صورت مجازی و آنلاین برگزار و در طی ماه های تحصیلی سال جدید به صورت منظم برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: نخستین جلسه از این سری نشست ها پانزدهم مهرماه جاری در ساعت 17 عصر از طریق لینک live.whc.ir/Hamedan برگزار می شود.

این استاد حوزه علمیه خواهران همدان بیان داشت: در این سلسه نشست ها، مبلغین، روحانیون، طلاب، دانش آموختگان حوزوی و... به عنوان مخاطبین این برنامه شناخته می شوند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
لطفا فایل های نشست بارگذاری بشه تا کسایی که نتونستن ببینن استفاده کنن
0
0
افسانه
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
سخنرانی امروز را چه جوری دریافت کنیم نت ضعیف بود وبه صورت زنده دریافت نکردیم
0
0