۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۶۴۱۴۴
استاد حوزه علمیه خواهران همدان:

انقلاب اسلامی حیاتی دوباره به دین اسلام داد

انقلاب اسلامی حیاتی دوباره به دین اسلام داد
همدان - استاد حوزه علمیه خواهران همدان گفت: امروز دشمنان اسلام و این انقلاب از هر وسیله و توطئه ای برای تزلزل در این نظام الهی استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، منصوره اسکندری نژاد امروز در نشستی که به مناسبت هفته دفاع مقدس تحت عنوان «دشمن شناسی در دین» در مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار همدان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند انسان را آفرید و ولی او را هرگز تنها نگذاشت و راه سعادت را پیش روی وی قرار داده است.

این استاد حوزه علیمه خواهران ادامه داد: از سوی دیگر با ارسال رسولان و پیامبران خود، زمینه هدایت برای بشر را بیش از پیش فراهم آورده است و به نوعی پیامبران نقش اداره کننده جوامع اسلامی را بر عهده داشته و دارند.

اسکندری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با این وجود تاریخ همواره نشان داده است که برخی از افراد از نعمت هدایت به دور بوده اند و برخلاف فطرت خویش در برابر اراده و خواست خداوند متعال ایستاده اند ولی سرانجام آنان حرمان و پشیمانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز قرآن به عنوان بزرگترین و جامع ترین سرمایه معنوی جهان اسلام شناخته می شود، اظهار داشت: قرآن کریم که از سوی خداوند متعال به رسول اکرم (ص) نازل شد، بهترین و کامل ترین وسیله برای هدایت بشر و راهنمایی او برای دور شدن از بدی هاست که بی شک سعادت زندگی دنیوی و اخروی در گرو داشتن یک زندگی قرآنی است.

این استاد حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حیاتی دوباره به دین اسلام داد، گفت: امروز دشمنان اسلام و این انقلاب از هر وسیله و توطئه ای برای تزلزل در این نظام الهی استفاده می کنند، از این رو توجه به فرمایشات و دستورات قرآن کریم در این روزها و وضعیت برای همه ما مسلمانان حیاتی است.

اسکندری نژاد با اشاره به اینکه تامل در کتاب قرآن ما را با روش های دشمنان در بحث دین ستیزی آشنا خواهد ساخت، بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی های قرآن کریم این است که در مقابل نشان دادن چهره واقعی دین ستیزان، راه مبارزه با دین ستیزان را نیز به ما یاد می دهد./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات