۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۶۴۱۶۷
امام جمعه موقت کاشان:

امنیت و ثبات امروز کشور از برکات خون شهیدان است

امنیت و ثبات امروز کشور از برکات خون شهیدان است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امنیت و ثباتی که ما امروز از آن برخورداریم از برکات خون شهیدان است و همه باید از آرمان‌های والای آنها صیانت کنیم.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

وی افزود: امنیت و ثباتی که ما امروز در ایران اسلامی از آن برخوردار هستیم از برکات خون شهیدان است و همه ما باید پاسدار خون آن‌ها بوده و از آرمان‌های والای آنان صیانت کنیم.

امام جمعه موقت کاشان اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی را نتیجه ایثارگری ‌ها و رشادت ‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: رزمندگان اسلام در مدت هشت سال مبارزه با تمام دنیا حتی نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن اشغال شود.

به گفته وی زمانی که با دست خالی و بدون امکانات در جنگ هشت ساله مقابل همه دنیا ایستادیم یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم و امروز که نیرو‌های مسلح ما به پیشرفته‌ترین سلاح‌هایی که به دست جوانان ایرانی ساخته شده مجهز شده اند آماده هستند تا آخرین قطره خون از کیان اسلامی دفاع کنند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: مردم که پشتوانه اصلی انقلاب هستند بیشترین مشارکت و دفاع از انقلاب خود را در جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسانند و اثبات کردند مردمی از جنس مردم کوفه و دوران امیرمؤمنان (ع) نیستند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان ‌سازی است و در این دانشگاه کودکان و نوجوانی بودند که راه ۱۰۰ ساله را یک شبه رفتند و عظمت و قدرت امروز انقلاب اسلامی در جهان را مدیون خون شهدا هستیم.

وی همچنین اهانت به پیامبر اسلام (ص) را نشانه ضعف دشمنان اسلام دانست و گفت: امروز دشمنان قسم خورده اسلام به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویا هنوز ۴۰ سال قبل است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: امروز زعامت انقلاب به دست رهبر حکیمی است که همه توطئه‌های داخلی و خارجی را پشت سر می‌گذارد و انقلاب اسلامی ۴۱ ساله می‌شود و هر روز صلابت، عزت و عظمت آن بیشتر می‌شود./۱۳۰۷/ت210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات