۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۶۴۲۷۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد؛

عملکرد مثبت هیئات مذهبی در ایام محرم

عملکرد مثبت هیئات مذهبی در ایام محرم
همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: رسانه های معاند با تبلیغات خود به دنبال القای این امر هستند که موج جدید کرونا ناشی از برگزاری مراسم های عزاداری محرم در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری امروز در جلسه کانون مداحان استان همدان بیان کرد: خوشبختانه با وجود وضعیت کرونا در کشور، شاهد برگزاری مراسم ها و جلسات عزاداری در استان همدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در ایام محرم امسال عزاداری های سنتی به نوعی دوباره زنده شدند، گفت: همچنین در اینجا جای دارد از مداحان و روضه خوانان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام در همدان که تلاش بسیار خوبی برای برگزاری مراسم های عزاداری محرم با رعایت پروتکل ها داشتند، تشکر کنیم.

حجت الاسلام نظیری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با وجود اینکه در ایام  محروم شاهد وجود ویروس منحوس کرونا در کشور و همدان بودیم، ولی براساس آمارهای موجود رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شد که ما شیوع بیماری کرونا در هیات ها نداشته باشیم که این یک موفقیت بزرگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: با این وجود امروز در بسیاری از رسانه های معاند و برانداز شاهد تبلیغات بسیاری هستیم دال بر اینکه موج جدید کرونا ناشی از برگزاری هیات ها و مجالس عزاداری ها در کشور است که این توطئه ننگین برای حاشیه سازی علیه شعائر اسلامی است.

این مقام فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: در ایام محرم هماهنگی بسیار خوبی بین شورای هیات ها و کانون های مذهبی در استان همدان به وجود آمد و همگان دیدیم که عزاداری های محرم در همدان در سطح کشور نمونه شناخته شد.

در ادامه این مراسم، صدرالدینی؛ رییس کانون مداحان استان همدان اظهار داشت: جای دارد که در این جلسه از اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در حمایت و تعامل با کانون مداحان این استان تقدیر کنیم.

صدرالدینی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه در بحث کانون مداحان شهرستان های همدان تا حد توان به درخواست های آنان پاسخ مثبت را دادیم و تکلیف خود را به معنای واقعی انجام دادیم.

براساس این گزارش در پایان این جلسه هر یک از اعضای کانون مداحان استان همدان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات