۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۶۴۳۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله ممدوحی الگویی برای طلاب است

شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله ممدوحی الگویی برای طلاب است
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اینکه شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله ممدوحی الگوی مناسبی برای طلاب است، گفت: ایشان در همه برهه ها حامی انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفتوگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تبیین شخصیت علمی، اخلاقی و انقلابی آیت الله ممدوحی پرداخت و گفت: ایشان قبل از انقلاب عالم دینی مبارز، همراه انقلاب و از یاران و پیروان امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز بیان کرد: آیت الله ممدوحی همواره مدافع مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و خدمات بسیاری به مردم و استان کرمانشاه داشته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: بنده درک حضور آیت الله ممدوحی در مجلس خبرگان داشته ام، ایشان مواضع حکیمانه در تقویت مبانی انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب داشت و همواره از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی حمایت می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه آیت الله ممدوحی سطح زندگی معمولی و ساده ای داشت، گفت: افرادی به این عالم برزگوار مراجعه می کردند و  ایشان مشکلات آنها را پیگیری می کرد تا برطرف شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله ممدوحی الگوی مناسبی برای طلاب است، بیان کرد: این عالم بزرگوار بسیار متواضع بود و برای طلاب همانند پدر مهربانی بود و همواره احترام بزرگان و عالمان دین را حفظ می کرد./998/ت302/ق

ارسال نظرات