۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۴۳۳۹

تکذیب ادعای حجت‌الاسلام دعایی در روزنامه شرق

تکذیب ادعای حجت‌الاسلام دعایی در روزنامه شرق
روابط عمومی بنیاد تاریخ پژوهش و دانشنامه انقلاب اسلامی ادعای سیدمحمود دعایی در یکی از روزنامه‌های اصطلاح طلب را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، 19شهریور1399 روزنامه شرق به گفت و گو با  سیدمحمود دعایی نشست. غرض از گفت و گو بررسی ابعاد شخصیتی و رخدادهای سیاسی حیات مرحوم طالقانی بود اما در ضمن آن ادعاهایی نسبت به رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی مطرح شد و ادعای ذکر شده به صورت رسمی نیز تکذیب شد.

تکذیبیه روابط عمومی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی مطابق قانون مطبوعات در تاریخ 24شهریور در روزنامه شرق درج شد.

متن کامل به این شرح است:

مدیرمسئول محترم روزنامه «شرق»

سلام علیكم؛ احتراما پیرو مصاحبه جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود دعایی با آن نشریه در روز چهارشنبه مورخ 99/06/19 به استحضار می‌رساند ادعای ایشان مبنی‌بر برخورد جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دكترسید حمید روحانی به دلیل مطالب منتشرشده به قلم ایشان راجع به  دكتر شریعتی قویا تكذیب می‌شود و شایان ذكر است كه معظم‌له با ایشان در این رابطه هیچ‌گونه صحبتی نداشته‌‌اند.

لازم است طبق قانون مطبوعات این یادداشت در اسرع وقت در همان صفحه منتشر شود. امید است كه بحث و مصاحبه پیرامون مباحث تاریخی با اشراف كامل به وقایع و دقت و صداقت لازم مطرح شود تا بدین‌گونه نیاز به تكذیب مطالب در مورد افرادی نباشد كه الحمدلله در قید حیات هستند.

خسران طرح چنین مطالب بی‌اساسی دستمایه بدخواهان برای تحریف تاریخ و قلب حقایق است كه همه در قبال آن مسئول و متعهد هستیم و كم‌توجهی، نیت سوء و غفلت از آن غیرقابل جبران و مایه عذاب الهی است. با تشكر./998/

ارسال نظرات