۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۶۴۴۳۷
امام جمعه کوهدشت:

امروز، روز دفاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است

امروز، روز دفاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است
حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت الگو گیری از فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: امروز، روز دفاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

حجت الاسلام اراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: یادآوری دوران دفاع مقدس فرصتی برای درس گرفتن و مقاومت در برابر دشمنان است.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: امروز دنیای کفر با خصلت تجاوزکارانه، استکباری و مجهز به ابزارآلات مختلفی به میدان آمده است و هوشیاری و بصیرت بخشی را مقابله با توطئه های دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا امتحان الهی بود و مشاهده کردیم که سربازان سلامت، صحنه های زیبایی را خلق کردند، برای مهار کامل این ویروس باید مجاهدت ها ادامه یابد و مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام طهماسبی اظهار داشت: فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار ملت ایران در دوران دفاع مقدس به جهان مخابره شد، ما دفاعی مقدس را ارائه دادیم و با دست خالی حماسه هایی دیدنی را خلق کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز روز دفاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، تأکید کرد: مردم و رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس با روحیه‌ای الهی، بنیه‌ دفاعی خود و استحکام انقلاب اسلامی را تثبیت کردند.

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم در ادامه راه شهدا و انقلاب مؤثر است./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات