۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۶۴۵۳۲
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در گفت‌وگو با رسا:

برنامه‌های کمیته فرهنگی اربعین به صورت مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های کمیته فرهنگی اربعین به صورت مجازی برگزار می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: کمیته فرهنگی اربعین برنامه‌هایی را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد و دلدادگان به امام حسین(ع) می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ملاک بودن تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در پیاده روی اربعین گفت،: رهبر معظم انقلاب در این سخنان خود، تمام مطالب را به صورت کامل بیان کردند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سفارش کردند که افراد در داخل منازل خود زیارت اربعین داشته باشند و با توجه به شرایط کرونا ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) باید به توصیه های مسؤولان توجه لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی اربعین برنامه هایی را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد و دلدادگان به امام حسین(ع) و افرادی که می خواهند معارف آنها نسبت به اربعین افزایش پیدا کند، می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب ادامه داد: علاوه بر برنامه های مجازی در برخی مراکز همانند مجتمع امام خمینی(ره) مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز انجام خواهد شد.

وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقاد از حضور برخی افراد در مرزها برای اظهار ارادت به امام حسین(ع) بیان کرد: سال های گذشته ما در مرزها حضور پیدا کرده و خدمت گزار زائران اربعین می بودیم اما با توجه به این که در سال جاری مراسم اربعین در کار نیست  ما نیز در مرزها حضور نداریم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اضافه کرد: علاوه بر عدم حضور موکب ها در مرزها به دیگران نیز سفارش شده است که به مرزها مراجعه نکنند و چنانچه رهبر معظم انقلاب بیان کردند از منزل خودشان زیارت اربعین را بخوانند و بعد منزل نبود در سفر روحانی./1324/ت302/ف

ارسال نظرات