۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۶۶۴۵۷۰
امام جمعه قشم:

دفاع مقدس، گنجینه‌ای بی نهایت برای تمامی اقشار جامعه است

دفاع مقدس، گنجینه‌ای بی نهایت برای تمامی اقشار جامعه است
هرمزگان - حجت الاسلام تارم گفت: اخلاص در دوران دفاع مقدس موج می‌زد و به ویژه در نیروهای بسیجی تجلی یافته بود و امروزه اخلاص برای جامعه و روحانیت بیش از پیش ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام میثم تارم عصر امروز در جمع روحانیون نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان، دفاع مقدس را گنجینه‌ای بی نهایت برای تمامی اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: یکی از این درس ها «اخلاص» به‌عنوان زیربنای کسب موفقیت و رضای الهی است.

وی در ادامه، شاخصه اصلی امام خمینی(ره) و هدایت ها و فرماندهی ایشان را اخلاص عنوان کرد و افزود: قیام امام راحل بر اساس اخلاص و در راستای جلب رضای خداوند آغاز و تداوم یافت.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: اخلاص در دوران دفاع مقدس موج می‌زد و به ویژه در نیروهای بسیجی تجلی یافته بود و امروزه اخلاص برای جامعه اسلامی و روحانیت بیش از پیش ضرورت دارد.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: آنچه سبب استفاده گسترده مردم از مفاتیح الجنان شده در حقیقت اخلاص بی بدیل نویسنده جلیل‌القدر آن است.

وی بیان کرد: امام راحل معارف و دستورات قرآنی را به زبانی ساده و در اوج اخلاص بیان می کرد و به همین واسطه سبب تحول رزمندگان اسلام در دفاع مقدس می شد./851/پ310/ب1

ارسال نظرات