۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۶۴۶۷۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

جنگ و عناد دشمنان علیه انقلاب اسلامی هرگز پایانی ندارد

جنگ و عناد دشمنان علیه انقلاب اسلامی هرگز پایانی ندارد
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمن از هر حربه ای استفاده می کند که پایه های ایران را تضعیف کند، بنابراین هرگز جنگ و عناد دشمنان علیه این انقلاب پایانی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی عصر امروز در مراسم تجلیل از جمعی از آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهر کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، عنوان کرد: شما عزیزان به عنوان سرمایه های معنوی و ارزشی این نظام و انقلاب برای همه ما ارزشمند هستید.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: کاری که شما در ایام هشت سال دفاع مقدس انجام دادید، جهاد فی سبیل الله به معنای واقعی بود، زیرا از داشته های خود گذشتند که اجازه به دشمن بعثی ندهید که به این سرزمین چشم طمع داشته باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین خدمت به شما عزیزان و خانواده های شما باید نصب العین همه مسؤولان قرار بگیرد، چون زمانی که ما در خانه های خود احساس امنیت می کردیم شما در مقابل دشمن تا دندان مسلح سینه خود را سپر کرده بودید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: همچنین یکی دیگر از افتخاراتی که شما عزیزان در هشت سال دفاع مقدس آفریدید این بود که با دستان خالی اما با توکل و اتکا به قدرت خداوند متعال در برابر تمام ابرقدرتهای دنیا ایستادید و افتخارآفرین شدید.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان این نظام و انقلاب هر روز نقشه و توطئه ای جدید علیه این مملکت می کشند، گفت: دشمن از هر حربه ای استفاده می کند که پایه های این انقلاب الهی و مردمی را تضعیف کند، بنابراین باید گفت که هرگز جنگ و عناد دشمنان علیه این انقلاب پایانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد شدیدترین تحریم های غیرانسانی علیه ملت و نظام اسلامی ایران هستیم، ابراز کرد: دشمن وقتی دید که در بُعد نظامی یارای ایستادان در مقابل شما را ندارد، این بار به جنگ اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی روی آورده است، ولی بی گمان در این توطئه هم با شکست و حرمان روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تکریم شما ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس زمینه ساز ایجاد روحیه جهاد و ایثار در جامعه خواهد بود، بنابراین باید سعی کنیم که همواره جامعه از این روحیه انقلابی برخوردار باشد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات