۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۷۰۹
امام جمعه ثلاث باباجانی:

دولت به مساله مهم اقتصاد و معیشت مردم بپردازد

دولت به مساله مهم اقتصاد و معیشت مردم بپردازد
کرمانشاه ـ امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: دولت به جای پرداختن به مسائل بین المللی که تاکنون هیچ سودی نداشته است، به مسأله مهم اقتصاد و معیشت مردم بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی صبح امروز در دیدار با جمعی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: جنگی که به صورت ناجوانمردانه به ملت ایران تحریم شد، نقشه و توطئه ای برای سرکوب انقلاب نوپای ایران اسلامی بود.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: این توطئه دشمنان از ترس گسترش موج استقلال طلبی در منطقه و جهان صورت گرفت، بنابراین ابرقدرتهای ایرانی با اجیر کردن دست آموخته خود، یعنی صدام ملعون جنگ خانماسوز هشت ساله ای علیه این ملت برپا کردند.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه تصور دشمن از این جنگ، یک نبرد کوتاه مدت بود، بیان کرد: صدام در روزهای نخستین جنگ به اربابان و صاحبان خود قول داد که ظرف چند روز به تهران برسد، ولی نه تنها در ظرف چند روز به ایران نرسید، بلکه اگر حمایت دوستان منطقه ای و جهانی اش نبود، بخشی از کشورش را هم از دست می داد.

ماموستا شیخی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مقابل باید از شما ایثارگران و رزمندگان که وجود خود را فدای این انقلاب کردید تشکر کرد، شما کسانی بودید که تنها با سلاح ایمان و توکل در برابر دشمنان این ملت و نظام قرار گرفتید و افتخار آفریدید.

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه این فرهنگ جهاد و ایثار بود که پشت ابرقدرتها در دفاع مقدس را بر زمین زد، گفت: روحیه جهادی در هر مساله ای کارساز و امیدبخش است، اکنون کشور که در بحث اقتصادی و معیشتی دچار مشکلاتی است، تنها این روحیه جهادی است که می تواند کشور را از این وضعیت خارج کند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه دولتمردان در مدت زمان باقیمانده از عمر دولت دوازدهم وقت بیشتری به حل مشکلات داخلی بدهند، افزود: کمتر از یک سال به عمر دولت دوازدهم باقیمانده و بهتر است که دولت به جای پرداختن به مسائل بین المللی که تاکنون هیچ سودی برای ملت و نظام نداشته است، به حل مسائل داخلی به ویژه مسأله مهم اقتصاد و معیشت مردم بپردازد.

ماموستا شیخی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی خود زمینه ساز بسیاری از مشکلات در جامعه است، عنوان کرد: زمانی که جامعه از نظر اقتصادی تحت فشار باشد، وجود ناهنجاری های اجتماعی و شخصی دور از انتظار نیست، بنابراین دولتمردان باید این نکته را بهتر هر کس دیگری درک کنند./1400//210/خ

ارسال نظرات