۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۶۴۷۷۸
امام جمعه قشم مطرح کرد؛

ولایتمداری؛ نمونه بارز تکلیف‌مدار بودن ملت ایران

ولایتمداری؛ نمونه بارز تکلیف‌مدار بودن ملت ایران
هرمزگان - حجت الاسلام تارم گفت: تکلیف‌مداری باید به عنوان یک اصل در دیدگاه اسلامی همواره مبنای عمل قرار بگیرد و ولایتمداری ملت ایران نمونه بارزی از این ویژگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در دیدار فرمانده پایگاه دریابانی قشم اظهار داشت: دیدگاه اسلامی و تکلیف‌مداری باید همواره مبنای عمل باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز با تکیه بر همین اصل آغاز، پیروز و تداوم یافت، افزود: نمونه بارز تکلیف‌مداری در انقلاب اسلامی ایران حضور آحاد اقشار جامعه در جبهه نبرد دفاع مقدس و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: امروزه که قاطبه مردم با مشکلات اقتصادی مواجه‌اند نیاز به همراهی مسؤولان با آنان برای عبور از این شرایط بیش از پیش احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: نیروهای نظامی باید دغدغه رهبری و فرمانده معظم کل قوا را به ویژه در خصوص کوله‌بران ملاک عمل قرار دهند و برخورد محبت‌آمیز با مردم سرلوحه کار آنان باشد.

وی اضافه کرد: حضور مرزبانان باید برای مرزنشینان سرچشمه آرامش و امید باشد و مرزبانان از ظرفیت مردمی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی بهره‌ بگیرند./851/پ310/ب1

ارسال نظرات