۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۶۴۷۹۵
رییس شورای اقامه نماز کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری بیست ونهمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه

برگزاری بیست ونهمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام مولوی گفت: برگزاری بیست ونهمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه با توجه به وضعیت کرونایی در حال بررسی و برنامه ریزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی مولوی ظهر امروز در شورای اقامه نماز جمعه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: وزارت کشور دستورالعمل 12 ماده ای در خصوص اهمیت فریضه نماز در دستگاه های دولتی و غیردولتی ابلاغ کرده است.

رییس شورای اقامه نماز کرمانشاه گفت: از سوی دیگر برنامه ریزی های لازم برای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در استان کرمانشاه با توجه به وضعیت کرونایی در دست بررسی است.

در ادامه این نشست، کوروش محمودیان، فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز اظهار داشت: در حال حاضر 14 مسجد فعال شهری و روستایی در شهرستان گیلانغرب از نعمت روحانی برخوردار هستند.

محمودیان با اشاره به نشست های تخصصی نماز با حضور افراد صاحب نظر و تاثیرگذار گفت: معمولا در این نشست ها از اساتید دانشگاهی، طلاب، روحانیون و روسای هیات های ورزشی شهرستان گیلانغرب دعوت به عمل می آید.

فرماندار گیلانغرب به برخی از برنامه ها در زمینه ترویج اقامه نماز در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: از مهمترین برنامه ها در بحث ترویج اقامه نماز در شهرستان گیلانغرب می توان به کنترل وضعیت نمازخانه های ادارات و نهادها و نمازخانه های بین راهی، اماکن عمومی نظیر جایگاه های سوخت، بوستان ها و ....با همکاری دستگاه های اجرایی با ستاد اقامه نماز اشاره کرد.

محمودیان همچنین از برگزاری دوره های آموزشی با محوریت نماز و برنامه های فرهنگی برای معلمین این شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط آموزش و پرورش مباحث نماز و اهمیت آن نیز از طریق فضای مجازی به دانش آموزان آموزش منتقل می گردد./1400//210/خ

ارسال نظرات