۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۶۴۹۱۲
شمخانی:

نتیجه سازش گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی در تداوم کودک‌کشی است

نتیجه سازش گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی در تداوم کودک‌کشی است
دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار تصاویری از «محمد الدوره» و پدرش تاکید کرد: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی در تداوم کودک‌کشی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علی شمخانی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر به مناسبت سالروز انتفاضه دوم و روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی و با اشاره به آیه «بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ» نوشت: در بیستمین سالروز شهادت کودک فلسطینی محمد الدوره، حکام سازش‌کار با رژیم کودک‌کش صهیونیستی چه پاسخی به جهان اسلام و مردم ستمدیده فلسطین دارند؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر این رژیم در تداوم کودک‌کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت‌بار. 

روز 30 سپتامبر سال 2000 میلادی در دومین روز آغاز انتفاضه مسجدالاقصی، زمانی که بین سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای دستگاه امنیتی وقت حکومت خودگردان فلسطین، درگیری شدیدی در شهر غزه به وجود آمد، یک پدر و پسر فلسطینی میان دو طرف گیر افتادند. با آغاز درگیری پدر پشت یک مانع سیمانی قرار گرفت و فرزند دوازده ساله اش را پشت خود پناه داد. اما نظامیان صهیونیست به او مهلت نمی دهند.

پدر و پسر هرچه فریاد کمک سر می دهند پاسخ آنها جز گلوله نیست. زمان کوتاه است و تیرهای سربازان صهیونیست به آنها امان نمی دهد. کمتر از یک دقیقه، پسر دوازده ساله را چند گلوله نقش زمین می کند و پدر تحت فشار روانی شدیدی که در این ثانیه ها تحمل کرده از حال می رود. بعدها مشخص می شود سربازان رژیم صهیونیستی که محمد الدرة و پدرش را ناتوان دیده اند آنها را به سیبل مسابقه و تفریح خود تبدیل کرده اند./998/

ارسال نظرات