۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۶۴۹۵۲
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مادر شهیدان رکابی:

خون پاک شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است

خون پاک شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، جایگاه امروز انقلاب اسلامی را مرهون خون های پاک شهدا دانست و گفت: خون پاک شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز با حضور در منزل شهیدان رکابی با خانواده به ویژه مادر این شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، جایگاه امروز انقلاب اسلامی را مرهون خون های پاک شهدا دانست و گفت: خون پاک شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است.

وی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان همواره مورد هجمه دشمنان و بدخواهان بوده است، افزود: اما شهادت طلبی و ایثارگری فرزندان این کشور، انقلاب اسلامی را از خطر دشمن مصون نگه داشته است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که جوانان با بصیرت و انقلابی کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام و مقتدای خود به جبهه های حق علیه باطل رفتند، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس صحنه ای از دلدادگی و عشق فرزندان این کشور به اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که همه ما تا ابد مدیون خون پاک شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: شهدا با خون پاک خود انقلاب و نظام اسلامی را از توطئه و هجمه دشمنان حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که یکی از وظایف مهم همه ما زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت طلبی، ایثار و روحیه جهاد در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: اگر این روحیه در کشورمان حفظ شود دشمن هیچ گاه به اهداف خود دست نخواهد یافت.

امام جمعه ساری با بیان این که راه شهدا با عمل به وصیت نامه آنها ادامه خواهد یافت، بیان داشت: تبعیت از ولی فقیه سفارش و وصیت مشترک همه شهدای ما بوده است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن و از بین بردن ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس است، افزود: همه باید تلاش کنند تا این آرمان ها که حافظ انقلاب و نظام اسلامی است در کشورمان زنده و پویا باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ارزش های ناب دفاع مقدس آثار و برکات بسیاری برای جامعه ما در پی داشته است، بیان داشت: اگر امروز نظام اسلامی در برابر هجمه های گسترده دشمن توانسته مقتدرانه ایستادگی و مقاومت کند ناشی از همان ارزش های ناب هشت سال دفاع مقدس است./950/پ210/ب1

ارسال نظرات