۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۶۵۰۶۴
حجت الاسلام لائینی:

مشکلات اقتصادی امروز کشور نسخه خارجی ندارد

مشکلات اقتصادی امروز کشور نسخه خارجی ندارد
مازندران - امام جمعه نکا گفت: مشکلات اقتصادی امروز کشور نسخه خارجی ندارد بلکه با اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی و تکیه بر ظرفیت های بومی رفع خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به این که برخی جریان ها به دنبال آدرس غلط دادن برای رفع مشکلات کشور به مردم هستند، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز کشور در داخل است.

وی با بیان این که هیچ راه حلی جز تکیه بر توان و ظرفیت داخلی برای رفع مشکلات کشور وجود ندارد، افزود: متأسفانه برخی جریان ها ریشه این مشکلات را به سیاست های استکباری آمریکا گره می زنند این در حالی است که بخش مهمی از این مشکلات به دلیل بی تدبیری ها است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که اگر مدیریت های ضعیف در جامعه جای خود را به مدیریت جهادی، انقلابی و بسیجی بدهند به طور حتم از این مشکلاتی که امروز در آن قرار داریم عبور خواهیم کرد، بیان داشت: نباید همه مشکلات را به تحریم های آمریکا گره زد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل توانمندی های درونی را نادیده می گیرند و به فکر ارتباط و مذاکره با دیگران هستند، خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا و اروپا راه حل مشکلات کشورمان نیست.

امام جمعه نکا با اشاره به تجربه تلخ برجام در چند سال اخیر که خسارت های جبران ناپذیری را به کشورمان تحمیل کرد، تصریح کرد: مسؤولان باید از این معاهده خسارت بار عبرت بگیرند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه جریان تحریف در کشور تلاش می کند راه حل امروز مشکلات کشور را به انتخابات آمریکا گره بزند، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی امروز کشور نسخه خارجی ندارد بلکه با اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی و تکیه بر ظرفیت های بومی رفع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تجربه چهار دهه اخیر کشور به خوبی نشان داده است به هیچ عنوان نمی توان به طرف های غربی اعتماد کرد، بیان داشت: آمریکا و اروپا در ماجرای برجام به روشنی چهره واقعی خود را به دنیا نشان دادند و مذاکره مجدد با این کشورهای فریبکار اشتباهی فاحش است.

امام جمعه نکا با بیان این که برخی جریان ها با گره زدن مشکلات امروز کشور با انتخابات آمریکا در حال منحرف کردن اذهان عمومی هستند، خاطرنشان کرد: ملت مؤمن، انقلابی و با بصیرت کشورمان فریب این جریان منحرف را نخواهند خورد و همواره گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب در شرایط تحریمی قرار داشته است، افزود: رسیدن به جایگاهی که امروز در آن قرار داریم مرهون خودباوری، نگاه انقلابی و مدیریت جهادی است که امروز خلأ آن در برخی سطوح مدیریتی کشور احساس می شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات