۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۶۵۲۶۷
حجت الاسلام بابائیان:

عامل مشکلات امروز کشور غرب پرستی است

عامل مشکلات امروز کشور غرب پرستی است
مازندران - حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که عامل مشکلات امروز کشور غرب پرستی است، گفت: مسؤولان برای رفع مشکلات کشور باید از ظرفیت های داخل بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان جبهه فرهنگی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، بیمه شدن اسلام ناب محمدی(ص) و مبارزه عملی با فساد، عمل به تکلیف، افشاگری علیه ظلم و ستم، حفظ و یاد و خاطره شهادت از سوی بازماندگان شهدا و وارثان انقلاب را از درس های مهم اربعین حسینی دانست.

وی با بیان این که امروز یکی از وظایف مهم ما بازشناسی صحیح اربعین و کارکرد آن در جامعه است، افزود: مطالعه عاشورا و بازخوانی آن، جریان سازی اربعین، ظرفیت سازی و نماد سازی را اربعین باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که اربعین حسینی برای اهل معرفت و سالکین الی الله و دوستان اهل بیت(ع) سیر مقامات معنوی و ذوب شدن در وجود ولی خدا است، خاطرنشان کرد: در شرایطی به دلیل شیوع ویروس کرونا پیاده روی اربعین حسینی تعطیل شده است باید این حرکت عظیم همچنان زنده و پویا باقی بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم ترین مشکلات امروز در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را فاصله گرفتن از آموزه های وحیانی و قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: اگر ارزش های الهی و انقلابی در جامعه تقویت شود به راحتی می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها در کشور همه مشکلات امروز را به دیگران نسبت می دهند، افزود: این که جریان واداده و وابسته به تحریف، ناکارآمدی، حماقت ها و بی تدبیری های خود را به پای آرمان انقلاب اسلامی می نویسند، آدرس غلط دادن به مردم است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که هفت سال از عمر دولت فعلی می گذرد و متأسفانه قدمی برای بهبود معیشت مردم برداشته نشده است، بیان داشت: متأسفانه آقایان رفع همه مشکلات اقتصادی امروز کشور را تنها به مذاکره با طرف های غربی گره می زنند.

وی با تأکید براین که عامل مشکلات امروز کشور واشنگتن دی سی نیست، خاطرنشان کرد: آقایان به جای واشنگتن پرستی برای علاج مشکلات از ظرفیت و توان داخلی بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فرزندان همین کشور در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: اگر همان نگاه و روحیه در میان مسؤولان امروز کشور وجود داشت، شرایط ما این گونه نبود.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که عملکرد ضعیف مسؤولان موجب کاهش ارزش پول ملی کشورمان شده است، گفت: متأسفانه همان هایی که امروز به مردم ما آدرس کاخ سفید را می دهند با اعتماد به آمریکا این خسارت های سنگین را به کشور تحمیل کردند.

وی با بیان این که مبارزه با تحریم اقتصادی دشمن کار جهادی همراه با تدبیر می خواهد، افزود: اگر می خواهیم در برابر تحریم های اقتصادی دشمن پیروز شویم باید بیداری و بصیرت همراه با عمل به تکلیف و امید، مردمی سازی اقتصاد، قطع وابستگی به درآمدهای نفتی و همچنین استفاده از کالاهای داخلی را مورد توجه قرار دهیم./950//202/خ

ارسال نظرات