۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۶۵۳۲۰
آیت الله میریونسی:

ناتواتی دولت در تأمین ابتدایی ترین نیازهای زندگی؛ در شأن ملت ایران نیست

ناتواتی دولت در تأمین ابتدایی ترین نیازهای زندگی؛ در شأن ملت ایران نیست
کرمانشاه - آیت الله سیدعباس میریونسی گفت: در شأن کشوری به مانند ایران نیست که مردم برای ابتدایی ترین نیازهای خود در فشار باشند، لذا هرگونه خدمت به ملت ایران جهاد است.

آیت الله سیدعباس میریونسی در گفت وگو با حبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: بصیرت بخشی مسیر زندگی است و راه درست را از راه نادرست جدا می کند.

تولیت مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(ع) شهرستان کنگاور گفت: به همین علت است که همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع بصیرت را مطرح می کنند، زیرا بصیرت برای مومن به مانند سنگری مستحکم در برابر دشمنان دین و نظام است.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی نیاز امروز مسلمین است، بیان داشت: کمیت و کیفیت توطئه های دشمنان دین اسلام نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است؛ هر روز شاهد یک توطئه هستیم و آن هم توطئه و دسیسه ای پیچیده که بی شک مسلح نبودن به سلاح بصیرت می تواند ما را در برابر این توطئه ها سردرگم و آسیب پذیر کند.

آیت الله میریونسی بصیرت را رمز توفیق بر استکبار عنوان کرد و افزود: قرآن کریم، روایات معصومین (ع)و... همه سرشار از بصیرت و بینش دینی و سیاسی است، لذا با این همه ذخیره معنوی و علمی در بحث بصیرت امروز جهان اسلام باید در دنیا حرف اول را بزند.

وی در ادامه با انتقاد از رویه برخی از کشورهای اسلامی در قبال مسایل جهانی به ویژه مسأله فلسطین، گفت: دشمن شماره اول جهان اسلام، رژیم غاصب اسرائیل است و این امر برای تمام جهان شناخته شده است، ولی با این وجود در سالهای اخیر شاهد تغییر رویه برخی از کشورهای مسلمان در مقابل این کشور متجاوز هستیم.

تولیت مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (ع)شهرستان کنگاور گفت: زمانی که کشور امارات یا بحرین یا هر کشور مسلمان دیگری دست دوستی به سمت دشمن شماره یک مسلمین دراز می کند، چه انتظاری باید از دیگر کشورهای غیرمسلمان داشته باشیم؟!

آیت الله میریونسی با تأکید بر اینکه بخش اعظمی از توطئه های دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی است، گفت: در حال حاضر تنها کشوری که در مسیر تحقق آرمان های اسلامی قدم برمی دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران است و متاسفانه دیگر ملل مسلمان وضعیت منفعل دارند که این تاسف بار است.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت باید معیشت مردم را در اولویت قرار دهد، گفت: در شان یک کشوری اسلامی به مانند ایران نیست که مردم برای ابتدایی ترین نیازهای خود در فشار باشند، بنابراین هرگونه خدمت به مردم قدرشناس و انقلابی ایران حکم جهاد دارد.

تولیت مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (ع)شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: سخن بنده با کسانی است که مردم و جامعه را رها کرده اند و به دنبال دعواهای سیاسی خویش هستند. آیا این آقایان وضعیت کنونی جامعه را رصد نمی کنند؟! چرا باید بسیارهای از ناهنجاری ها همانند طلاق، اعتیاد، تجرد و... در کشوری به مانند ایران اسلامی رشد کند؟

آیت الله میریونسی در پایان سخنان خود گفت: برای نمونه می توان گفت که کرمانشاه با وجود داشتن تمام زیرساخت های توسعه هنوز در بحث صنعت و اشتغال در انتهای جدول است که این وضعیت به هیچ وجه زیبنده این استان نیست./1400//302/خ

ارسال نظرات