۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۶۵۳۴۳
امام جمعه دورود:

تربیت جوانان انقلابی آینده کشور را بیمه می کند

تربیت جوانان انقلابی آینده کشور را بیمه می کند
لرستان - حجت الاسلام حسینی نوری به نقش تربیتی خانواده ها اشاره کرد و گفت: تربیت جوانان انقلابی آینده کشور را بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، ظهر امروز در جلسه اولیا و مربیان حوزه علمیه برادران آیت الله بروجردی(ره) دورود گفت: انتخاب مسیر طبلگی رسالت خطیری بر دوش جوانان می گذارد و برای انجام این رسالت باید تلاش و پشکار داشته باشند.

امام جمعه دورود افزود: طلاب باید از نظر علمی، اخلاقی و تهذیبی برای دیگر افراد جامعه به ویژه جوانان الگو باشند و برای رسیده به اهداف طلبگی تلاش کنند.

وی  خطاب به والدین طلبه ها اظهار داشت: داشتن فرزند طلبه از بهترین دارایی و سرمایه شما خواهد بود و سرآمد همه دارایی های شما است.

حجت الاسلام حسینی نوری بیان کرد: باید قدر این سرمایه را بدانید که افتخار بزرگی برای شما است و برای پیمودن مسیر طلبگی فرزندان خود، یاری گر آنان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نظم و انضباط و وقت شناس بودن مهم ترین عامل موفقیت یک طلبه است، اذعان داشت: طلبه موفق فردی است که از فرصت ها به بهترین شکل برای رشد و تعالی علمی و اخلاقی خود بهره مند شود.

امام جمعه دورود خاطرنشان کرد: تربیت جوان انقلابی آینده کشور را بیمه می کند و این مهم رسالتی خطیر بر دوش خانواده ها، حوزه علمیه و نهادهای آموزشی است./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات