۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۶۵۸۷۳
به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد؛

پخش ویژه برنامه «موکب کلمات» از رسانه ملی

پخش ویژه برنامه «موکب کلمات» از رسانه ملی
ویژه برنامه «موکب کلمات» با حضور شاعران طلبه ایرانی و غیرایرانی بهمت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در دهه آخر ماه صفر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش سرویس سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با اربعین حسینی ویژه برنامه تلویزیونی «موکب کلمات» که به همت اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تولید شده، از شب اربعین حسینی تا پایان ماه صفر هر شب حوالی ساعت ۲۱ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پنج سیما در ۱۲ قسمت روی آنتن می‌رود.

سید مهدی موسوی «رئیس اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «موکب کلمات»، از شاعران آئینی طلبه ایرانی و غیرایرانی (هند، پاکستان، افغاستان، عراق، اسپانیا، فرانسه و...) ویژه دهه پایانی ماه صفر «اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع)» تهیه و تدارک دیده شده است.

وی گفت: این برنامه با اجرای حسین مولایی در خانه تاریخی طباطبایی‌ها شهر کاشان تولید شده است.

موسوی اظهار داشت: ویژه برنامه «موکب کلمات» گپ و گفتی با شاعران آئینی است که ضمن شعر خوانی در این برنامه، از نحوه عزاداری و برگزاری مراسم ماه محرم در کشور خودشان برای مخاطبان صحبت خواهند کرد.

رئیس اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه شعرای شرکت کننده در برنامه طلبه هستند، تصریح کرد: در این برنامه ۱۰ شاعر بانوی طلبه عاشورایی به عنوان میان برنامه شعر خوانی می کنند؛ این شاعرها از برترین شعرای حوزه و برگزیدگان جشنواره های شعر حوزه هستند.

وی افزود: اداره هنرهای ادبی برنامه های متعددی در جهت معرفی پرورش و رشد شعرای طلبه از قبیل چاپ کتاب، دوره های آموزشی، برگزاری برنامه های ادبی هفتگی و ماهانه برگزار می کند. 

یادآوری می‌شود این برنامه که به همت اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده، در فضای مجازی نیز منتشر می شود.

علاقه مندان می توانند برای تماشای این برنامه به آدرس اینستاگرام، آپارات معاونت فضای مجازی هنر و رسانه مراجعه کنند./822/د102/ف

ارسال نظرات