۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۶۵۸۹۸
حجت الاسلام حسینی کیا در گفت‌وگو با رسا:

تحریم‌های اخیر آمریکا تأثیری بر وضعیت اقتصادی ایران نخواهد داشت

تحریم‌های اخیر آمریکا تأثیری بر وضعیت اقتصادی ایران نخواهد داشت
حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه تحریم‌های بانکی آمریکا تاثیری بر وضعیت اقتصادی ایران ندارد، گفت:رونق و جهش تولیدات‌ ملی سبب نجات اقتصاد کشور خواهد بود.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تحریم های بانک‌های خصوصی از سوی آمریکا گفت: اگر بانک و نهادهای مالی دیگر ایران تحریم شود؛ زمانی که اصل معاملات بین المللی با کشور ما وجود ندارد؛ هیچ تأثیری بر اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم نخواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه کل نظام اسلامی مورد تحریم های بی رحمانه غرب و آمریکا قرار گرفته است، گفت: استکبار جهانی درصدد است که اصل و ریشه نظام را با ایجاد اغتشاشات داخلی و فشارهای اقتصادی از بین ببرد؛ اما کشور ما مستحکم تر از قبل در برابر این ‌تحریم ها و فشارهای بین ­المللی ایستادگی کرده است.

حجت­ الاسلام حسینی کیا بیان کرد: هر چند مشکلات معیشتی و اشتغال در جامعه وجود دارد؛ اما با صبر و استقامت در برابر بدخواهان نظام و استکبار جهانی این ‌مسائل برطرف خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز داشت: ایران اسلامی با ایجاد روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای دیگر به ویژه در آسیا از انزوای و فشارهای اقتصادی بیرون آمده است.

وی با بیان‌ اینکه رونق و جهش تولیدات‌ ملی سبب نجات اقتصاد کشور خواهد بود، افزود: مجلس و دولت در برابر تحریم های بی رحمانه آمریکا و کشورهای غربی باید از اقتصاد مقاومتی حمایت کند و همچنین باید در جهت افزایش و رونق تولیدات داخلی طرح ها و لوایح های مناسب در مجلس به تصویب برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز داشت: رونق کسب و کارهای داخلی با اتکا و اعتماد بر همت جوانان شکل خواهد گرفت و با همت آنان زمینه های جهش تولید ملی و استقلال در تولید فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در کشور آمریکا گفت: حزب های دموکرات و جمهوری خواه آمریکا هر دو مواضع مشترک ضد ایرانی دارند و هرکدام با روش و شیوه های گوناگون قصد دارند که نظام اسلامی ایران‌ را تحت فشار سیاسی، اجتماع و اقتصادی قرار دهند./998/ت302/ق

ارسال نظرات