۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۶۶۰۹۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطرح کرد؛

ضرورت رونق سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دامداری

ضرورت رونق سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دامداری
آذربایجان غربی - امام جمعه ارومیه گفت: باید به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دامداری شهرستان چالدران توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و جمعی از مسئولین شهرستان چالدران ضمن قدردانی از حضور مسؤولان چالدران و پیگیری مشکلات این شهرستان گفت: مباحث و مشکلات مطروحه را پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: چالدران خط مقدم مقاومت منطقه است لذا باید دستگاه های زیر نظر مقام معظم رهبری و دولت توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه افزود: باید به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دامداری این شهرستان توسط دولت، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی توجه بیشتری شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان، توجه بیشتر به مسأله دامداری در شهرستان چالدران مورد تأکید قرار گرفت لذا نیازمند پیگیری بیشتر است.

امام جمعه ارومیه در ادامه به مسأله حوزه های علمیه شهرستان چالدران که یکی از مطالبات امام جمعه این شهرستان بود اشاره کرد و گفت: پیگیری های لازم جهت احداث و بهره برداری از حوزه علمیه برادران و خواهران در این شهرستان را از طریق مرکز مدیریت حوزه های استان انجام خواهم داد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه، رحمتی نماینده مجلس و محمدزاده فرماندار شهرستان چالدران به بیان مشکلات این شهرستان پرداخته و از حمایت ها و توجهات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به این شهرستان تشکر و قدردانی کردند./1500//210/خ

ارسال نظرات