۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۶۶۱۱۹
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد:

با تبیین چهره حقیقی اسلام توطئه تحریف دشمن را خنثی کنیم

با تبیین چهره حقیقی اسلام توطئه تحریف دشمن را خنثی کنیم
استاد حوزه با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف چهره اسلام و رسول اکرم(ص)، خواستار تبیین چهره حقیقی اسلام برای جهانیان به منظور ناکام گذاشتن پروژه دشمنان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد سه شنبه شب در سخنرانی دهه پایانی صفر خود در حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حق پیامبر آنگونه که باید شناخته شود ادا نشده است،اظهار داشت: بنابر زیارت امام هشتم، پیامبر اکرم سید اولین و آخرین است و در حقیقت تمامی انبیا سرسفره ولی نعمت واقعی پیامبر اکرم(ص) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد به تلاش دشمنان برای تحریف چهره اسلام و پیامبر در دنیا اشاره کرد و گفت: دشمنان متأسفانه تا حدودی در این کار موفق بودند و در جهان چهره اسلام و پیامبراکرم(ص) را تحریف کرده و خشن نشان داده‌اند؛ البته برای این مورد شواهدی از گروه‌های تکفیری و درگیری کشورهای اسلامی می آوردند اما این مسأله تحریف است و اگر در اسلام جنگ بوده برای نجات مظلومان و مبارزه با ستم بوده است و اگر  احسان جواب نداد زندانی کرده و همه دنیا با اراذل و اوباش مقابله و از قوه قهریه استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با اشاره به رسالت 23 ساله پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: قرآن می فرماید وجود پیامبر، مهربانی، سخاوت و کرم است؛ خداوند می توانست بگوید پیامبر اکرم برای  رحمت و نقمت آمده ولی فقط رحمت را نام برد؛ پس پیامبر را رحمت مطلق معرفی کرده و نشان می‌دهد تمامی هشدارها و وعید‌های عذاب برای رحمت است و خداوند هر چه آفریده برای رحمت است.

وی افزود: این رحمت برای جهانیان و نامحدود است و برای گروه یا عالم خاصی نیست و حتی جهنم هم وسیله تکامل و شستشو از گناهان است نه برای انتقام؛ بنابر برخی روایات پیامبر به جهنم می‌روند تا برخی را نجات دهند اما آنها می گویند دشمنان هستند که مانع این رحمت می شوند؛ در هر صورت عذاب محدود است اما رحمت او فراگیر است و رحمت او بر غضب او سبقت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان مثالی برای مجازات از سوی خداوند بیان داشت: برای مثال بچه را می‌خواهند آمپول بزنند و از هر طریق وارد می‌شوند اما اگر نشد دست و پای او را می‌گیرند؛ در حقیقت جهنم نیز این گونه است و سوختن مقدمه ساختن است./1370/پ202/ق

ارسال نظرات