۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۶۶۱۳۳
امروز صبح آغاز شد؛

آیین اختتامیه دومین همایش ملی «نهج‌البلاغه و انقلاب اسلامی» در بندرعباس

آیین اختتامیه دومین همایش ملی «نهج‌البلاغه و انقلاب اسلامی» در بندرعباس
هرمزگان - مراسم اختتامیه دومین همایش ملی «نهج‌البلاغه و انقلاب اسلامی» با قرائت پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی در سالن آمفی‌تئاتر حوزه علمیه خواهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، عبدالمحمود جهانگیری مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان و رئیس دومین همایش نهج البلاغه و انقلاب اسلامی، در آیین اختتامیه این همایش که دقایقی پیش در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس آغاز شده است، گفت: جامعه اسلامی، سرمایه های معنوی ارزشمندی در اختیار دارد که از این حیث باید به خود ببالد.

وی از کتاب نهج البلاغه به عنوان یک گنجیه و سرمایه ارزشمند نام برد و افزود: اگر این سرمایه عظیم مورد توجه قرار گیرد و در تمامی ارکان زندگی، عملیاتی و  پیاده سازی شود هرگز شاهد نابسامانی در اداره جامعه، این همه بی عدالتی‌ها و سایر آسیب های اجتماعی و اقتصادی نخواهیم بود.

رئیس دومین همایش نهج البلاغه و انقلاب اسلامی با تاکید بر استفاده و حمایت از ظرفیت های موجود تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، متولی برگزاری دومین مرحله از این همایش شد که در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش، از تمامی ظرفیت های موجود بهره برد.

گفتنی است، در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران؛ حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین مهدوی ارفع، بنیانگذار نهضت بین‌المللی نهج‌البلاغه؛ حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ آیت‌الله دین‌پرور، رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و شیخ یعقوب شمس، امام جمعه اهل سنت کیش حضور دارند و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

یادآور می شود؛ تقدیر از شش مقاله برتر و تجلیل از خانواده‌های شهید مدافع سلامت هرمزگانی از دیگر برنامه های جانبی اختتامیه دومین همایش نهج البلاغه و انقلاب اسلامی در استان هرمزگان است./851/پ210/ب1

ارسال نظرات