۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۶۶۲۴۵
تولیت مدرسه علیمه حضرت ولیعصر(عج) کنگاور مطرح کرد؛

ضرورت شناخت عظمت وجودی پیامبر در برابر تبلیغات مسموم جهان غرب

ضرورت شناخت عظمت وجودی پیامبر در برابر تبلیغات مسموم جهان غرب
کرمانشاه - آیت الله عباس میریونسی گفت: جهان غرب با تمام امکانات خود به دنبال تخریب چهره رحمانی پیامبر(ص) در نزد افکار عمومی جهانیان است.

آیت الله عباس میریونسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت: شناخت سیره و ابعاد شخصیتی رسول اکرم (ص) امروز یکی از ضروریات جهان اسلام است.

تولیت مدرسه علیمه حضرت ولیعصر (عج) کنگاور با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) والاترین انسان‌ها و دگرگون سازترین چهره تاریخ بشریت است، گفت: جهان اسلام باید به داشتن چنین نبی و رسولی به خود افتخار کند، بنابراین الگوبرداری از سیره این بزرگوار باید در جوامع اسلامی تسری و گسترش یابد.

آیت الله میریونسی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رسول اکرم (ص) کاملترین دین الهی را به انسان ها تقدیم کرد، افزود: دینی که توسط حضرت محمد (ص) در جهان بشریت پدید آورد، کارآمدترین و جامع ترین دین در دنیاست که می تواند زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی برای همه ما شود.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه رسالت پیامبر اسلام در شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خاصی از تاریخ آغاز گردید، گفت: رسول اکرم (ص) در بین بدترین مردمان روزگار خویش که چیزی جز کینه توزی، قتل و غارت و... نمی شناختند مبعوث گردیدند، با این وجود توانستند که از این مردمان افرادی خداباور، عدالت خواه و... بسازند که این خود یک معجزه بوده.

تولیت مدرسه علیمه حضرت ولیعصر (عج) کنگاور اظهار داشت: امروز جهان غرب با تمام امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود به دنبال تخریب چهره رحمانی و نورانی حضرت محمد (ص) در نزد افکار عمومی جهانیان است بنابراین اکنون باید نسبت به شناخت عظمت وجودی این رسول خدا نهایت تلاش را داشته باشیم.

آیت الله میریونسی در پایان سخنان خود سیره رسول اکرم (ص) را نسخه نجات بخش بشریت عنوان کرد و گفت: امروز می توان با الگوبرداری از سیره پیامبر اکرم (ص) زمینه از بین بردن ظلمت و تاریخی در جهان را مهیا نمود و انقلابی اخلاقی برای بشر ایجاد کرد./1400//310/خ

ارسال نظرات