۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۶۶۲۵۶
مسؤول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ناجا در لرستان:

سازمان عقیدتی سیاسی در پیشرفت معنوی ارتش نقش آفرین بوده است

سازمان عقیدتی سیاسی در پیشرفت معنوی ارتش نقش آفرین بوده است
لرستان - حجت الاسلام دانش به نقش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی در پیشرفت فیزیکی ارتش نقش بسزایی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسین دانش به همراه جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در آیین غبار روبی گلزار شهدا با تسلیت ایام دهه آخر صفر گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مسوول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه لرستان با گرامیداشت سالروز تکشیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: تشکیل این سازمان به فرمان امام خمینی(ره) در ۲۴ مهرماه موهبتی الهی بوده که الحمدالله تاثیرات بسزایی در پیشرفت معنوی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی در ادامه گفت: مجموعه اعتقادی انقلابی و فرهنگی نهاد عقیدتی سیاسی با الهام گرفتن از کتاب آسمانی و سنت نبوی و پیروی از فرامین حضرت امام(ره) و رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) توانسته است با حضور و تلاش شبانه‌روزی روحانیت آگاه و فهیم در رأس تشکیلاتش بر اساس معیار و ضوابط اسلامی در دوران شکوهمند و حماسی دفاع مقدس و پس از آن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق باورهای دینی، ترویج سیره نبوی و تقویت روحیه ولایتمداری در بین کارکنان و خانواده‌های آنان در مقابله با تهدیدهای بالقوه و بالفعل جنگ نرم دشمنان اقدام کند.

حجت الاسلام دانش در ادامه گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف سازمان عقیدتی سیاسی در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران تقویت اعتقادات و روح ایمان در کارکنان برای مقابله با دشمن در هر شرایطی است که این سازمان به خوبی از عهده این وظیفه و مسئولیت برآمده است.

مسوول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ناجا در لرستان عنوان داشت: ما موظف هستیم به‌عنوان امانت‌داران شهدا، راه این عزیزان را ادامه بدهیم و بهترین راه ادامه مسیر نورانی شهدا، الگو گرفتن از سبک زندگی آنها است.

حجت الاسلام دانش خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین رسالت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش این است که سبک زندگی شهیدان را به نسل نو منتقل کند و به فضل الهی در این زمینه کار‌های فراوانی از طریق فضای مجازی، فیلم‌ها، سخنرانی‌ها و نشریه‌ها و مجله‌ها صورت گرفته است./۹۴۵۱//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات