۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۶۶۳۰۲
امام جمعه ساری:

رفتن به سوی آمریکا جز ضرر و زیان چیز دیگری ندارد

رفتن به سوی آمریکا جز ضرر و زیان چیز دیگری ندارد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آمریکا را رها کنیم و به آنها دل خوش نکنیم، گفت: چون رفتن به سوی آمریکا جز ضرر و زیان چیز دیگری ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به میزبانی استان از پنج شهید کربلای خان طومان، گفت: مردم مازندران تجلیل شایسته ای از این شهدا به عمل آوردند و این تجلیل نشان دهنده آن است که باطن ملت ما عاشورایی است.

وی در ادامه سخنان خود به هفته وقف اشاره کرد و با بیان این که وقف یکی از بهترین تعالیم و دستورات اسلامی است، افزود: انسان با وقف اموال و دارایی های خود در راه خدا و اهل بیت(ع) یک سرمایه گذاری پر سود انجام می دهد که هیچ زیانی ندارد.

امام جمعه ساری همچنین به سخرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در میان افسران دانشگاه افسری اشاره کرد و با بیان این که یک مسؤول نباید بترسد و میدان را خالی کند، تصریح کرد: توان مدیریتی در بخش های اقتصادی ضعیف است که باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در جنگ اقتصادی نباید توان مدیریتی ضعیف باشد و مدیران کشور باید کارآمد، متعهد و جهادی باشند، خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا انتظار دارند مسؤولان ما با چشمان بازتری عمل کنند.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب از مدیریت در بخش اقتصادی کشور گلایه دارند، تصریح کرد: مسؤولان باید در این بخش یک تکانی به خود بدهند و به این مطالبات و دغدغه ها پاسخ دهند.

امام جمعه ساری با بیان این که در سال جهش تولید انتظار از مسؤولان این است بیشتر در حوزه اقتصادی تلاش کنند، افزود: هفت ماه از سال گذشته و فرصت کمی تا پایان سال باقی مانده است و مسؤولان باید برای تحقق شعار جهش تولید بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که مسؤولان باید با مدیریت جهادی مشکل اشتغال جامعه را رفع و فکری برای خیل بیکاران کشور کنند، گفت: در بحث گسترش صنایع تبدیلی در مازندران باید تلاش مسؤولان بیشتر شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دو ماه گذشته در جلسه جهش تولید مازندران مصوب کردیم 54 هکتار زمین که در اختیار بانک زمین است را در اختیار کشت گلخانه ای قرار دهند، افزود: اما متأسفانه هنوز این مصوبه اجرایی نشده و این نمونه ای از ناکارآمدی است که اگر این مصوبه اجرایی می شد شاهد رشد اقتصادی در جامعه بودیم.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که علاج مشکلات امروز کشور در داخل است، تصریح کرد: نباید از سروصدای اراذل مسلط بر کاخ سفید بترسیم و به این مسائل مشغول شویم بلکه باید با قدرت به اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت داخل بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آمریکا را رها کنیم و به آنها دل خوش نکنیم، ادامه داد: چون رفتن به سوی آمریکا جز ضرر و زیان چیز دیگری ندارد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات