۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۶۶۳۰۳
امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد؛

بهبود معیشت و اقتصاد؛ زمینه ساز اقتدار جامعه اسلامی

بهبود معیشت و اقتصاد؛ زمینه ساز اقتدار جامعه اسلامی
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خویش بر اصلاح وضعیت معیشتی جامعه تاکید کردند، زیرا بهبود اقتصاد زمینه ساز اقتدار جامعه اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه ضمن تسلیت سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم رسول اکرم (ص) را به نور تشبیه کرده است، بنابراین اگر می خواهیم که سعادتمند شویم باید از نور همان که پیامبر اکرم (ع) است پیروری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: در قرآن مباحثی در بحث راهنمایی و هدایت انسان آمده است که نیازمند بررسی و واکاوی است و آن چیزی نیست جز نورانیت.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید زندگی ما رنگ تقوا به خود بگیرد، تاکید کرد: هم رسول اکرم (ص) و هم ائمه اطهار علیهم السلام همگی برای جهان بشریت نور و مایه رحمت و برکت هستند.

آیت الله علما در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: مرحوم علامه طباطبایی در تفسیری که دارند، حضرت محمد (ص) را ناظر بر کردار و اعمال ما می دانند و خداوند نیز بر رفتار و گفتار رسول خویش آگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه باید معیشت و اقتصاد مردم جامعه از اولویت های مسؤولان و دولتمردان باشد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خویش بر اصلاح وضعیت معیشتی جامعه تاکید دارند، زیرا بهبود معیشت و اقتصاد خود زمینه ساز اقتدار جامعه اسلامی خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های خویش همواره راه حل رفع مشکلات ممکلت را در داخل کشور می دانند و این کلام رهبری کاملا صادق است و تاریخ این امر را به خوبی به اثبات رسانده است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امروز جامعه ایرانی نیازمند تلاش جهادی است، گفت: در روزهای گذشته ایران شاهد بازگشت شهدای خان طومان بودند، شهدایی که به عنوان همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی محسوب می شوند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات