۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۳۹۸
حجت الاسلام حسینی:

مسؤولان برای رسیدن به اهداف، استفاده ابزاری از دین نکنند

مسؤولان برای رسیدن به اهداف، استفاده ابزاری از دین نکنند
خوزستان - امام جمعه هندیجان گفت: مسؤولان نباید برای توجیه بی کفایتی و ضعف مدیریت خود دست به تحریف، مغالطه یا تحلیل یک طرفه حقایق تاریخی بزنند.
حجت الاسلام سید عبدالحمید حسینی، امام جمعه هندیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت روشنگری در تحریف اقتصادی و سیاسی در رابطه با دست بردن در مسائل دینی بیان داشت: در مسائل دینی و اعتقادی اهمیت روشنگری و بیان حقایق دو چندان می‌شود، در این زمینه باید از تحریف و مبالغه جلوگیری کرد.

امام جمعه هندیجان با بیان اینکه نباید مسؤولان برای توجیه عملکرد خود دست به دگرگون سازی حقایق دینی بزنند عنوان داشت: مسؤولان برای توجیه بی کفایتی و ضعف مدیریت خود دست به تغییر، مغالطه یا تحلیل یک طرفه حقایق تاریخی نزنند؛ همچنین نباید با نادیده گرفتن مسائل جامعه، گوشه‌ای از اتفاق را مطرح کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نزدیک شدن به پایان فعالیت دولت و توجیه عملکرد مسؤولان وقت اظهار داشت: اگر خوشبینانه بنگریم مسؤولان برای توجیه عملکرد ضعیف خود یک شبیه سازی را با مسائل صدر اسلام انجام دادند.

وی در پایان گفت: مسؤولان بدانند استفاده ابزاری از دین برای رسیدن به اهداف جایز نیست و شباهت انگاری شرایط سیاسی و اقتصادی دوره اهل بیت (ع) با شرایط و تصمیماتی که دولت اتخاذ می‌کند، اشتباهی نابخشودنی است./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات