۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۶۶۴۳۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه مطرح کرد؛

حضور فعالانه اداره اوقاف و امور خیریه در مبارزه با بیکاری

حضور فعالانه اداره اوقاف و امور خیریه در مبارزه با بیکاری
کرمانشاه - حجت الاسلام صالحی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه همواره در بحث مبارزه با بیکاری در کشور کوشا باشد و در این زمینه کارهای بسیاری انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه امروز در جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که با حضور هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه برگزار گردید، اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا کمک های خوبی در قالب کمک مومنانه به مردم نیازمند این استان داشته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: این کمک های مومنانه در حالی انجام می شود که دشمنان انقلاب علیرغم وضعیت کرونا در جهان تحریم ها علیه این ملت را ادامه می دهند و حتی آنها را گسترش و شدیدتر کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل در کشور شده است، افزود: کرونا نه تنها در بُعد سلامتی بسیاری از شهروندان و خانواده ها را تهدید می کند، بلکه باعث شده است که منبع درآمدی بسیاری از آنان از بین برود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به توزیع 14 هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال بین نیازمندان کرمانشاه گفت: خوشبختانه از محل موقوفات کرمانشاه موفق شده ایم که در 8 ماهه اخیر تاکنون بسته های معیشتی خوبی که هر کدام ارزشی معادل 2.5 میلیون ریال دارند در بین اقشار کم درآمد توزیع کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان داشت: در بحث مبارزه با کرونا هم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بی کار نبوده است و در این مدت اقدام به احداث کارگاه ساخت ماسک بر اساس معیارهای استاندارد، توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و... در سطح استان کرمانشاه نموده است.

وی ارزش این بسته های بهداشتی را معادل 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه راه اندازی کاروان های شادی در مناطق حاشیه شهر در مراسم ها و جشن های مذهبی بوده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در سال جاری 5 هزار جلد کتاب قرآن کریم توزیع و چاپ کرده است، اظهار داشت: همچنین در سالجاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی مسابقات قرآنی و ... در کرمانشاه انجام شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه 10 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه این استان راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به احداث باغات مثمر ثمر مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا در شهرستان سنقر اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه همواره به دنبال این بوده است که در بحث مبارزه با بیکاری در کشور کوشا باشد و در این زمینه کارهای بسیاری انجام داده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری خوب مردم این خطه با این اداره کل خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین موقوفه های کشور تحت عنوان موقوفه « آیت الله کرکوکی» با 23 هزار رقبه در استان کرمانشاه قرار دارد./1400//210/خ

ارسال نظرات