۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۶۶۷۸۲
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی:

مسؤولان بدون توجه به تحولات آمریکا برای حل مشکلات تلاش کنند

مسؤولان بدون توجه به تحولات آمریکا برای حل مشکلات تلاش کنند
امام جمعه رشت با انتقاد از توجه برخی مسؤولان به انتخابات آمریکا تأکید کرد که مسؤولان بدون توجه به تحولات آمریکا برای حل مشکلات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» با اشاره به اینکه مسأله مهم امروز کشور مسائل معیشتی و اقتصادی است، گفت: امروز بخشی از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و بخشی دیگر ناشی از سوء مدیریت های برخی مسؤولان است.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داد: مردم در این شرایط حساس دست از حمایت از رهبر معظم انقلاب و نظامی اسلامی برندارند و پایداری، استقامت و مقاومت خود را در مقابله با توطئه های دشمن و مشکلات تقویت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه در دوران جنگ حضور بخشی از نیروهای مردمی در جبهه ها کفایت می کرد، عنوان کرد: شرایط ویژه امروز کشور می طلبد همه مردم در میدان مبارزه و جنگ و جهاد با دشمنان حضور داشته باشند.

امام جمعه رشت همچنین بر ضرورت توجه دولتمردان به مسائل فرهنگی تأکید و خاطرنشان کرد: در کنار ساماندهی به مسائل اقتصادی نباید از سامان بخشیدن به مسائل فرهنگی کشور غافل شویم.

وی ضمن انتقاد از توجه برخی مسؤولان به انتخابات آمریکا و معطل نگه داشتن کشور بخاطر نتایج این انتخابات تصریح کرد: دموکرات ها و جمهوری خواه ها نقشی در معیارهای اصولی و انقلابی ندارند و مردم ما پیرو خط امام و رهبری هستند.

وی تأکید کرد که ما باید بدون توجه به دموکرات ها و جمهورری خواهان با پیروی از اصول انقلابی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسائل کشور را حل کنیم و نگاه به غرب نداشته باشیم./841/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
روزنامه اصلاحطلب شرق: با پيروزی "بايدن" بحران اقتصادی كنونی ايران به‌ تدريج فروكش خواهد كرد و درآمد دولت و مردم افزايش خواهد يافت. ارزش برابری دلار به تدريج كاهش خواهد يافت. قیمت مسكن و اجاره‌بها نيز پايين خواهد آمد. كالاهای مورد نياز مردم ارزان می‌شود و روابط تجاری ايران با كشورهای اطراف و اروپا و خاور دور بهبود خواهد يافت!

ستاد انتخاباتی جو بایدن با صدور بیانه‌ای این وعده‌ها را به شدت تکذیب کرد و افزود: بایدن نصف این وعده‌ها را هم به مردم آمریکا نداده است!
0
0