۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۶۶۶۸۹۰
رییس فدراسیون مدارس شیعه پاکستان:

در آزمایش الهی کرونا نیازمندان را فراموش نکنیم

در آزمایش الهی کرونا نیازمندان را فراموش نکنیم
رییس فدراسیون مدارس شیعه پاکستان در مراسمی کرونا را آزمایش الهی برای انسانهای دانست و خواستار رسیدگی به نیازمندان جامعه شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حافظ سید ریاض حسین نجفی رییس فدراسیون مدارس شیعه پاکستان در سخنانی کرونا را آزمایش الهی دانست و با تأکید بر دعا و راز و نیاز با خداوند، خواستار مراعات اصول بهداشتی شد.

وی با اشاره به این که قرآن کریم در سوره مبارکه "فرقان" به انسان توصیه هایی نصحیت کرده و یکی از از آنها دوری از تکبر و غرور است، ابراز داشت: سکوت در برابر جاهلان، فروتنی در مقابل خداوند و نماز شب، رمز و راز کامیابی انسانها و نسخه نجات انسان از جهنم است.

حجت الاسلام نجفی یأس و ناامیدی از خداوند را بزرگترین خطای انسانی و گناه عظیم دانست و تأکید کرد: تلاوت و تفکر در قرآن کریم را جزو برنامه های روزانه خود قرار دهید و هنگامی که به تلاوت آیات بهشت رسید از خداوند نعمت بهشت را از او بخواهید و هنگام تلاوت آیات جهنم، برای نجات از آن دعا کنید.

وی با بیان این که این سوره مبارکه انسانها را به پرهیز از بخل و اسراف و به اعتدال دعوت می کند، افزود: قرآن کریم رسیدگی به نیازمندان و رفتار مهربانانه با فقراء و نیازمندان را توصیه می کند.

رییس فدراسیون مدارس شیعه پاکستان کرونا را آزمایش الهی دانست و تأکید کرد: با مراعات اصول بهداشتی، دعا، راز و نیاز با خداوند این مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت، البته در این ایام به مردم نیازمند توجه ویژه داشته باشیم./988/ت302/ق

ارسال نظرات