۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۶۷۰۲۰
از سوی پژوهشکده زن و خانواده؛

دومین دوره مجازی مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی برگزار می‌شود

دومین دوره مجازی مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی برگزار می‌شود
پژوهشکده زن و خانواده، دومین دوره آموزشی مجازی مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی (گام نخست) به همت پژوهشکده زن و خانواده، در سه ترم آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، غلامرضا پریمی مدیر آموزش پژوهشکده زن و خانواده ، با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی مجازی مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی در قالب یکصد جلسه آموزشی با مشارکت و همکاری نهادهای مختلف بیان کرد: دوره آموزشی مهارت‌افزایی سبک زندگی خانوادگی (گام نخست) به صورت مجازی بر اساس سامانه LMS و ارائه مجموعه دروس با کیفیت مطلوب در قالب فیلم، صوت و متن به صورت بسته آموزشی در سه ترم برگزار و نام نویسی داوطلبان از  یکم تا بیستم آبان ماه سال ۱۳۹9 انجام خواهد شد.

مدیر آموزش پژوهشکده زن و خانواده  با اشاره به اینکه، تحول به سمت جامعه مطلوب نیازمند تحول مثبت در سبک زندگی و خانواده پایدار می‌باشد، افزود: این دوره کوشیده است با ارائه مهارت‌های لازم و مؤثر برای داشتن یک زندگی سالم و توانمندسازی مشاوران و کنشگران خانواده، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به مباحث سبک زندگی قدمی مؤثر در استحکام خانواده و جلوگیری از تلاشی آن بردارد. از مزایای این دوره می‌توان به بهره‌گیری از اساتید مطرح و صاحب نظر در حوزه مشاوره و داشتن محتوای عمیق و کاربردی در زندگی روز مره اشاره کرد که ارتقاء علمی، تخصصی و مهارتی مخاطبان را به دنبال خواهد داشت و امید است به بالا بردن کیفیت زندگی آحاد جامعه بینجامد.

پریمی در ادامه افزود: مخاطبان این دوره طلاب سطح 2 و بالاتر حوزه‌های علمیه، دانشجویان مقطع کارشناسی و بالاتر، کارشناسان و علاقه‌مندان به مباحث سبک زندگی خانوادگی، مدیران فرهنگی، کارشناسان، مشاوران، پژوهشگران، مبلغان و اساتید حوزه و دانشگاه، مددکاران و مشاوران خانواده و دانشجویان فعال در عرصة زن و خانواده، معلمان و مشاوران نخبة آموزش و پرورش، معاونان و کارشناسان امور خانواده در نهادهای دولتی و غیردولتی، سرگروه‌ها و مربیان طرح شجرة طیبه صالحین، دانش‌پژوهان دوره‌های درس‌گفتار برگزار شده از سوی پژوهشکده زن و خانواده هستند.

وی در ادامه یادآور شد: از عناوین دوره می توان به سبک زندگی، باورهای اشتباه در زندگی، روان شناسی اختلافی زن و مرد، نقش سلامت عاطفی و جنسی در استحکام خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، روابط دختر و پسر پیش از ازدواج، مهارت‌های زندگی زناشویی، بایسته‌های فرزندپروری، روان‌شناسی نوجوان و … اشاره کرد.

مدیر آموزش پژوهشکده زن و خانواده  در پایان با اشاره به استقبال گسترده از دوره های آموزشی قبلی خاطر نشان کرد: پژوهشکده زن و خانواده آمادگی لازم را برای برگزاری این دوره با مشارکت نهادهای مختلف به ویژه مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور طلاب و دانشجویان دارد. این مراکز و موسسات در صورت مشارکت برای اجرای دوره طبق تفاهم‌نامه‌ای توافقی از تخفیفات ویژه برخوردار خواهند شد.

علاقه مندان جهت اطلاع از زمانبندی و سرفصل های دوره به  نشانی http://event.wrc.ir/detail.php?id=29 مراجعه کنند./1370/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کجای نظام آکادمیک جهان اینجور است که بعد از هشت سال یا نه سال به طلبه خود مدرک سطح دو بدهیم و بگوییم این لیسانس است؛ کجا بعد از ۱۲ سال فوق لیسانس با پایان‌نامه می‌دهند؛ نظام مدرک‌گرایی حوزه معقول نیست؛ حتی اگر جدلی بخواهیم بحث کنیم و از اشکال مبنایی مدرک بگذریم، باز این مدرکی که می‌دهیم، متناسب با مدرک دانشگاهی نیست.
0
0