۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۶۶۷۰۳۹
امام جمعه بهبهان:

منتظر امام زمان باید وابستگی دنیوی را کنار بگذارد

منتظر امام زمان باید وابستگی دنیوی را کنار بگذارد
خوزستان - حجت الاسلام ناصری گفت: اگر کسی منتظر امام زمان باشد، باید خود را آماده نگه دارد و وابستگی‌های امور دنیوی را کنار بگذارد.
حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با شاخصه ظهور امام زمان (عج) بیان داشت: جامعه باید منتظر باشد؛ این انتظار به معنای آماده کردن خود و جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، فرد زمانی که مهمان عزیزی دارد؛ شرایط مورد رضایت مهمان را فراهم می‌سازد، این موضوع برای ظهور هم صدق می‌کند.

امام جمعه بهبهان در توصیف شخص منتظر عنوان داشت: اگر کسی منتظر امام زمان باشد، باید خود را آماده نگه دارد و وابستگی‌های امور دنیوی را کنار بگذارد.

حجت الاسلام ناصری در رابطه با آماده سازی جامعه به جهت ظهور افزود: جامعه باید خود را به وسیله امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با فساد آماده کند؛ اگر کسی این کار‌ها را انجام ندهد در حقیقت منتظر امام زمان نیست.

وی در پایان با اشاره به تمدن اسلامی پس از ظهور در رابطه با تمایلات مادی و معنوی انسان، گفت: پس از ظهور ماهیت و تمایلات مادی و معنوی انسان بدون تغییر است؛ بنابراین گناه و معصیت از بین نمی‌رود، بلکه تفاوت آن با دیگر زمان‌ها این است که امام زمان (عج) قدرت مجازات شخص گناهکار را دارد./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید عارف نوریان
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
به قول شهید اوینی در جمهوری اسلامی مظلومترین قشر حزب اللهی ها هستند.
نقل به مضمون
0
0