۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۶۷۰۵۱
حجت الاسلام تقی پور:

فساد اقتصادی و اختلاس مسؤولان، زیبنده جامعه اسلامی نیست

فساد اقتصادی و اختلاس مسؤولان، زیبنده جامعه اسلامی نیست
مازندران - امام جمعه رامسر از وجود فساد اقتصادی و اختلاس در میان برخی مسؤولان کشور به شدت ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه رامسر امروز دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان، پدافند غیر عامل را عاملی بازدارنده در مشکلات و بحران ها دانست و گفت: بهره مندی از صبر، استقامت و نماز در زمان مشکلات دستور قرآنی است.

وی با بیان این که با اجرای مناسب پدافند غیر عامل در زمان مشکلات و بحران ها، آلام مردم به حداقل می رسد، افزود: باید از همه ظرفیت ها در جهت تقویت این مسأله بسیار حیاتی استفاده شود.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام درگیری در میدان غیر جنگ را جهاد اکبر نامیدند، گفت: در جبهه غیر مستقیم دشمن با شیوه های مدرن و سیاست های پیچیده و بلند مدت به جنگ ما می آید.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که بسیاری از مسائل امروز جهان محصول طراحی صد سال گذشته انگلیس، آمریکا و صهیونیسم است، تصریح کرد: مشکلاتی که برای جامعه بشری و به ویژه برای جامعه مسلمین و غرب آسیا به وجود آوردند محصول برنامه های پنجاه و شصت ساله دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غده سرطانی امروز در غرب آسیا از یک میکروبی به نام اسرائیل آغاز شد، خاطرنشان کرد: امروز با توطئه آمریکا برخی کشورهای کم مایه و بی ارزش در حال بیعت کردن با این رژیم جعلی و جنایت کار هستند و این محصول سیاست های چندین دهه گذشته نظام سلطه است.

امام جمعه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سواحل و همچنین ورود و خروج مسافران به معضلی برای این شهرستان تبدیل شده است، بیان داشت: متأسفانه این مسافران در عین احترام به آنها، با آمدنشان آلودگی را با خود به شهرستان می آروند.

حجت الاسلام تقی پور بیان این که وقتی مسؤولان شهرستان رامسر از این وضع گلایه می کردند متأسفانه صدایشان به جایی نمی رسید و تنها در این شهرستان باقی می ماند، ادامه داد: این مطالبات در حالی بیان شد که متأسفانه آقایان در مرکز به کار خودشان مشغول بودند و تردد در این شهرستان همچنان صورت می گرفت.

وی افزود: این وضعیت و افزایش بی رویه شیوع کرونا تا جایی ادامه پیدا کرد که بالاخره مقام معظم رهبری شخصاً ورود پیدا کردند و حتی در خصوص استفاده صحیح ماسک به مسؤولان نیز تذکر دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر در رأس به همه دستورالعمل ها عمل می شد بحران شیوع کرونا به شهرستان ها نمی رسید، گفت: متأسفانه علیرغم همه فریادهایی که از سر دلسوزی در شهرستان زده می شود تردد ها در ایام تعطیلات همچنان ادامه دارد.

وی همچنین به بی حرمتی های آشکار صورت گرفته در ماه های محرم و صفر در این مناطق اشاره کرد و افزود: باید با مدیریت صحیح تنش ها را کاهش دهیم و از آلام مردم بکاهیم.

امام جمعه رامسر، اقتدار نظامی امروز کشورمان را عاملی بازدارنده در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در سایه اقتدار دفاعی و نظامی کشورمان، دشمن جرأت ندارد نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

حجت الاسلام تقی پور در بخش پایانی سخنان از وجود فساد اقتصادی در میان برخی مدیران و مسؤولان کشور ابراز تأسف کرد و گفت: در ایران اسلامی طرح و برنامه کم نداریم، اما آنچه که ناراحت کننده است اخبار فساد و اختلاسی است که متأسفانه گاهاً شنیده می شود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده در جامعه ماست.
باید به شیوه ای مناسب احیا و حمایت شود.
0
0