۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۶۶۷۰۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کیفیت و کمیت پوشش بیمه ای در سایه عدالت ارتقا یابد

کیفیت و کمیت پوشش بیمه ای در سایه عدالت ارتقا یابد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: بیمه سلامت در سایه عدالت باید کیفیت و کمیت پوشش بیمه ای را ارتقا بخشد و با امید بخشی به زندگی مردم به رسالت خطیر خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان سازمان بیمه سلامت با تبریک هفته بیمه سلامت، گفت: امید بخشیدن و سلامت جسم و روح از آموزه های دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش بیمه سلامت در امید بخشی به زندگی مردم و کاهش فشارهای روحی و روانی بین بیماران اشاره کرد و افزود: عدالت مورد تأکید اسلام در بیمه سلامت رعایت شود.

وی برقرای عدالت در کیفیت و کمیت پوشش بیمه ای را فلسفه وجودی بیمه سلامت عنوان کرد و ادامه داد: ارزیابی وسع مالی جهت پوشش بیمه از موارد برقراری عدالت در پوشش بیمه ای است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم، باید به بیماران خاص که در دهک های پایین جامعه هستند توجه شود، اذعان داشت: در سطح کلان باید به گونه ای عمل شود که تعهدات بیمه ای در رابطه با اقلام دارویی مورد نیاز بیماران افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی در جذب نیروها خاطرنشان کرد: در زمینه جذب نیرو در ادارات باید کلیه واجدین شرایط در مقایسه شایسته سالاری شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه  رعایت اعتدال و شئونات اسلامی در مجموعه بیمه سلامت امری مهم در امید مردم به زندگی است، گفت: امید است در سایه عدالت با تدبیر، علم و درایت، آموزش، پژوهش، کار مضاعف و متراکم مشکلات را در زمینه های مختلف برطرف ساخت./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی مع الحق
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
به نظر میرسد
اگر عده ی کثیری از مردم میتوانستند اعتراض خود را نمایان کنند مسئولین محتاط دیگه محتاطی نمیکردند و این میشد پشتوانه ی تصویب قانون
پیشنهاد میشود سایتی فقط مختص مطالبات درست بشه
مسئولین مامور تکلیفند نه نتیجه .
اگر اینجا جمهوری اسلامی است همان چیزی که اسلام گفته است
0
0